Linki
menu      Powiat Nowy Dwór Mazowiecki
menu      Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna
menu      Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
menu      Powiatowe Stacje Sanitarno-Epidemiologiczne
menu      Powiatowy Fundusz Ochrony Środowiska
menu      Powiatowy Urząd Nadzoru Budowlanego
menu      Powiatowy urząd pracy Warszawa
menu      powiat Biała Podlaska
menu      powiat Bielsk Podlaski
menu      Powiat Bieruńsko Lędziński
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl
  • Oglądasz wypowiedzi wyszukane dla słów: Powiat Złotoryja





    Temat: Murek oporowy z wapienia :-(
    betonowy będzie najlepszy
    nie Ty pierwsza/y masz takie problemy:

    www.powiat-zlotoryja.pl/robot/row2.jpg

    też musieli rozebrać:-(



    Najtaniej wyjdzie betonowy murek - materiał stosunkowo niedrogi, tani w ułożeniu
    wystarczy wykopać dziurę w ziemi na fundament zbudować szalunek i wylać go z
    czegoś takiego:
    www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/len_rogers/2005/jan01/daf-beton.jpg
    bardziej mrozoodporny od cegieł czy kamieni wapiennych,


    Oczywiście możesz też zbudować go np z granitowych głazów - ten będzie najtrwalszy:
    www.moon-and-deluge.com/21.htm62.jpg

    Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Linia kolejowa do przejęcia?
    Artykuł dość stary bo z 2003r ale..

    (ZŁOTORYJA) Od dłuższego czasu Zarząd Powiatu prowadzi korespondencję w sprawie
    przejęcia linii kolejowej nr 312 Marciszów - Jerzmanice Zdrój.

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Wałbrzychu przekazał
    informację w sprawie zakresu robót do wykonania i ich kosztów w przypadku
    reaktywowania przewozów. Przywrócenie standardowych parametrów technicznych
    wymaga naprawy głównej nawierzchni kolejowej. Przy zastosowaniu materiału staro
    użytecznego koszt naprawy 1 km toru wynosi około 575 tys. zł a materiałem nowym
    wynosi 1.150 tys. zł. Doraźne roboty torowe w celu utrzymania dotychczasowych
    parametrów to koszt 750 tys. zł. Ponadto na odcinku od Marciszowa do Jerzmanic
    Zdróju nie ma czynnych stacji. Odległość między węzłowymi stacjami końcowymi
    wynosi 37,663 km. Przy obecnych parametrach linii, przejazd przez ten odcinek
    zajmie 1 godzinę 25 min. Na odcinku zlokalizowanych jest 98 obiektów
    inżynieryjnych, z których naprawy wymaga 44 a pozostałe 54 obiekty wymagają
    konserwacji. Na odcinku linii kolejowej wszystkie urządzenia sterowania ruchem
    oraz urządzenia telekomunikacji kolejowej zostały zlikwidowane. Nie ma
    możliwości ich ponownego odtworzenia. W pisma wynika, że wszystkie naprawy i
    poniesione na nie nakłady, w przypadku przejęcia linii kolejowej, obciążą
    powiat. Stanowisko w sprawie przejęcia linii kolejowej Zarząd zajmie po
    rozpatrzeniu oficjalnych ofert, złożonych przez spółki Dolnośląska Kolej
    Regionalna i PKP Przewozy Regionalne. Spółki te zadeklarowały wolę prowadzenia
    przewozów, nie przedstawiając ostatecznych warunków świadczenia usług.

    Źródło http://www.powiat-zlotoryja.pl/wiadomosci/index.php?id=327

    ...
    Ja dodam tylko, że: "przy obecnych parametrach linii, przejazd przez ten odcinek
    ..." jest obecnie niemożliwy.

    Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Nowa droga do A4
    Tutaj troche wiecej o tym projekcie:
    www.powiat-zlotoryja.pl/wiadomosci/index.php?id=697 Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Maczek,Wolski,Lach,Jedrzejczyk
    dwei rodziny Jedrzejczyk mieszkaja w Sokołowcu powiat Złotoryja
    Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • witch-world.pev.pl
  • Design by flankerds.com