| Bzdury !!!!
| Zostałem oszukany na 2 tys. zł, od marca br. wysłałem cztery maile na
adres
| podany na witrynie KGP http://www.kgp.gov.pl/
| Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi a witryna
| oszusta funkcjonuje nadal !!! To skandal !!!
a pofatygowales sie osobiscie na policje??
Oczywiście! Podałem im wszystkie szczegóły dotyczące oszusta - imię,
nazwisko, (przed zakupem sprawdziłem telefonicznie w Urzędzie Miasta w
Jastrzębiu czy taka firma istnieje i kto jest właścicielem) adres, numer
jego konta, dowód wpłaty, potwierdzenie zamówienia, korespondencję e-mail.
Oni wszytko co sprzedają na allegro wysylają za free
***mi potwierdzenie zamowienia tez przyszlo bez kosztow transportu.
A jaki termin dostarczenia napisali Ci?
***czekaja tylko na kase
dokładnie w zł ile zapłaciłęs?
**no to jest wlasnie problem! Cene mam w EU a konto w zl.
A po polsku dzisiaj nie gadaja bo nie ma tej osoby wiec nie wiem jak to
jest z tym placeniem
Maciek
http://www.wtyczka.pl/index.php?page=v_ogloszenie.php&id=10106
RICON <ri@poczta.fmwrote:
jak temacie najlepiej 1120 lub odpowiednik planexa do 160zl
Takie rzeczy to tylko w Erze ;) - chyba, ze moze byc uszkodzony...
widzialem niedawno na alledrogo, poszedl za 100 zl Kup Teraz.
Nigdzie nie ma, raz widzialem w jednym sklepie internetowym za
ponad 200 zl brutto, ale tylko wirtualny towar - tzn. rejestruje
sie, zamawiam sobie 2 sztuki, przychodzi potwierdzenie zamowienia
z automatu, po czym dostaje maila: "nie ma, anulowac zamowienie?".
Od mojego niedoszlego zamowienia minal ponad tydzien, a wirtualny
towar nadal jest w sklepie wystawiany. W jakim celu - pozostaje
to dla mnie nierozwiazana zagadka...
Marek
"RGW" <r@poczta.onet.plwrote in message
| Upgrade (po czterech tygodniach). Więc system "darmowego" upgradu
| działa :-)
| Opisz dokładnie co, jak, gdzie załatwiałeś. TIA
Ja mam takie pytanie:
Kiedy zeszła Ci kasa z konta?
Bo umnie było to tak: Zapłaciłem przelewem internetowym (kartą), kasa
zeszła z konta, (został zablokowana), a po 6 czy 7 dniach wróciła.
Więc taeaz niewiem czy maja takiem prawo aby ją wziąć czy nie ?
robert
Ja płaciłem przelewem tradycyjnym. Miałem kilka razy zmieniany status
zamówienia, raz zatwierdzone, pózniej nawet, że zamówienie anulowano. Po
kolei: wysłałem potwierdzenie zamówienia mailem, dokonałem przelewu,
wysłałem kopie zakupu i kupon aktualizacyjny i czekałem ponad miesiąc.
wodzo
To mnie uspokoiłeś. Przyznaję, że płatność robiłem trochę pospiesznie, bo
to
było chyba już 4 podejście, ale nauczka dla mnie, żeby czytać dopiski
drobnym
drukiem :-)
Wlasnie doczytalem potwierdzenie zamowienia - w mailu tez napisali o tym.
Tomasz Robakowski wrote:
| wynika z tego ze szybsza niz na radiolach netii :P
| ???
w domu mam telefon podlaczony przez radiole i w "szczytowej" formie
osiagalem transfer 7400, ostatnio sie nieco polepszylo
Jezeli baza towarow bedzie na lokalnym dysku to przyjmowanie samego
zamowienia nie potrzebuje wiekszej predkosci, gdyz przesylany bedzie sam
kod towaru + dane klienta,
ta predkoc jest wystarczajaca, aby prowadzic te 10.000 sklepow
internetowych.
Wystarczy do tego jeden lub kilka komputerkow z baza towarow na
lokalnych DVD i klienci siedza i wybieraja towary z DVD, nastepnie
zamawiaja juz on-line, a prowadzacy punkt lotto sprawdza dane
zamawiajacego i przyjmuje dodatkowe potwierdzenie zamowienia w formie
podpisanego wydruku.
10.000 sklepow internetowych Lotto moze zrobic obrot wiekszy niz
10 sieci hipermarketow
a koszty bedzie mialo pewnie i 100 x mniejsze.
Szczegoly projektu moga podac zainteresowanym, bo jest to biznes
na skale 21 wieku.
Dariusz
=?ISO-8859-2?Q?Andrzej_=A3awa?= wrote:
Z tego, co zrozumiałem z gadania tych w Citibank-u, w przypadku
transakcji "numerkowych" (bez fizycznego udziału karty), oni dzwonią
do klienta ZANIM dokonają autoryzacji. A zatem jest to właściwie część
procesu autoryzacji karty (nieco rozbudowana, w porównaniu ze
standardową, ale...)
Niemozliwe. W autoryzacji na ogol w ogole nie bbierze bezposredniego
udzialu bank wydajacy karte. Autoryzacja musi sie odbywac bardzo szybko,
w ciagu kilku, kilkunastu sekund. Gdyby dzwonili do ciebie zanim
dokonaja autoryzacji, to w momencie gdy zamawiasz cos przez Internet na
swoja karte, to zanim na ekranie otrzymalbys potwierdzenie zamowienia,
to informacja musialaby dojsc do Citi, oni musieliby zadzwonic do ciebie
(ciekawe jak, jezeli akurat zajmujesz linie modemem ;-)) i dopiero po
twoim potwierdzeniu na ekranie moglbys dostac informacje, ze zamowienie
zostalo przyjete. Bo wlasnie w tym momencie (gdy podajesz na serwerze
numer swojej karty) odbywa sie autoryzacja. Przeciez tak nie jest,
prawda? To bylby absurd.
Dzwonia do ciebie przed uznaniem transakcji, czyli tzw. settlementem,
ale to juz calkiem co innego.
| Czy nowe friko bedzie tez takie samokasujace ?
Dla ciebie zawsze.
Piszesz ze jestes administrator.
Jaki z ciebie administrator, ktory narusza ustawe o tajemnicy
korespondencji.
Pomysl ze takie kasowanie czyjejs korespondencji to przestepstwo
a dodatkowe latwo wyegzekwowac wysokie odszkodowanie od takiego
administratora.
Wystarczy ze zamowie drogie , zagraniczne wakacje przez internet
a ty skasujesz potwierdzenie zamowienia i wplaty
i juz masz na karku proces o odszkodowanie ze strony zagranicznego biura
podrozy.
Jacek
Nikt nie gwarantowal Ci bezpieczenstwa korespondencji.
Przeczytaj regulamin zanim nacisniesz bezmyslnie Enter.
Jesli Ci onet nie odpowiada, to jedyne co mozesz ma pewno
to zrezygnowac /ale pisales, ze jest OK/.
Jacek
BAH
Witam,
Wlasnie jestem w trakcie skanowania ksiazki Komputerowa Analiza Rynkow
Terminowych.
Prosze o potwierdzenie zamowienia tej pozycji przez osoby ktore wczesniej
wyrazily zainteresowanie.
Ksiazka jest w wersji elektronicznej na plytce, wysylana jest na podany
adres.
Platnosc za zaliczeniem pocztowym ablo przelew na konto w MBanku.
Cena-40zl.
Jeżeli ktoś jest ze śląska i posiada Komputerowa Analiza Rynkow Terminowych
z chęcia pożycze zeskanuje i wszystkim za darmo roześle.
soros
Zbudujemy sklep internetowy zawierający funkcje:
- potwierdzenie zamówienia
- promocje
- różne ceny dla różnych klientów
- różne stawki podatkowe
- najlepsze produkty
- produkty oczekujące na dostawę
- definiowanie sposobu dostawy
- stany magazynowe
- recenzje i opisy klientów
- statystyki odsłon, klientów, towarów
- raporty sprzedaży
- promocje
- zmiany cen z automatycznym powiadomieniem klientów
- biuletyn dla klientów
- system wiadomości
- banery reklamowe
- wiele walut, wersje językowe
- przeliczanie walut
- eksport, import do MS Excel, Open Office
- różne sposoby płatności
- szyfrowanie przesyłania danych
- współpraca z programami księgowymi: WF-MAG, Symfonia, Subiekt, RAKS2000,
Saari30
- obsługa kart płatniczych
- integracja z pasażem ONET
Hosting kont, zróżnicowane ceny za konto w zależności od wielkości sklepu,
pośrednictwo w rejestracji domen.
Krótkie terminy realizacji, solidnie, faktury VAT.
Portfolio:
http://mulinka.pl
http://kami.sklep.pl
http://s7.pl
http://mpmgrupa.pl
kontakt: i@integrator.net.pl
Serdecznie zapraszamy !!!
1. nazwa_klienta
2. nr zamowienia
3. data zamowienia
4. potwierdzenie zamowienia
5. termin realizacji
dane chcialbym pobierac i przechowywac w formacie MSAccessa - niekoniecznie
aczkolwiek jesli mozliwe to wolalbym ta wersje
no i najwazniejsze. Kazdy z klientow bedzie posiadal haslo i po zalogowaniu
sie zobaczy swoje i tylko swoje zamowienia.
i tutaj pytanie. Czy jest w ogole mozliwe zrobienie takiej bazy na
ACCESSIE?? a moze MYSQL, czy moze ktos polecic jakas lekture odnosnie jak
sie do tego zabrac. Wszelkie uwagi mile widziane. Calosc ma byc widiana ze
strony www - da sie napisac pod html czy trzeba w php??
iwi
Pozdrawiam:
Irek
Czy jest mozliwe zrobienie w postfixie czegoś takiego,
że każdy list *wychodzący* z danego konta (chodzi o
zamówienia) był wysyłany również na inne konto (kopia),
żeby mieć kopię maila, że potwierdzenie zamówienia
rzeczywiście zostało wysłane?
Tak, poprzez sender_bcc_maps.
.pk.
Czy jest mozliwe zrobienie w postfixie czegoś takiego,
że każdy list *wychodzący* z danego konta (chodzi o
zamówienia) był wysyłany również na inne konto (kopia),
żeby mieć kopię maila, że potwierdzenie zamówienia
rzeczywiście zostało wysłane?
Tak, poprzez sender_bcc_maps.
A potem .procmailrc
On Thu, 14 May 1998 00:49:43 +0200, "NetArt - Linux, FreeBSD sales"
<net@netart.com.pl wrote:
Ryzyko takie samo, taniej - zawsze nalezy sprawdzic wszystkie dostepne
oferty...
Wcale ryzyko nie jest takie samo. Chyba sie nie zrozumielismy. Ryzyko w tej
operacji nie ponosi klient tylko firma NetArt wysylajac za zaliczeniem
pocztowym plyty.
Nie musi Pan wiec placic przed wysylka plyt, ale dopiero przy odbiorze!
Prosze to porownac z oferta firm zagranicznych.
Alez kupujac za kranica ja place dopiero z koncem okresu
rozrachunkowego - i mam jeszcze trzy tyggodnie zeby forse wycofac...
Wystarczy jedno pisemko do CKB i fige zobacza a nie moja forse jak mi
sie przesylka nie spodoba...
[...]
Prosze tez skalkulowac ile czasu trzeba bedzie czekac na plyty.
Podawalem - przesylka dotarla po DZIEWIECIU dniach, potwierdzenie
zamowienia mialem po kwadransie...
Darek
P.S. Zdradzcie tajemnice, jak pelnego Debiana ze zrodlami wsadzic na
jedna plytke???
Przesylamy potwierdzenie zamówienia nr: 4377 z dnia 2004.03.18
Zamawiajacy:
Malisa Bartek
Olimpijska 2c/35
87-100 Toruń
Tel.:056 6599409
news.li@okapi.ict.pwr.wroc.pl
UWAGA:
Czy można pozwać do sądu niżej wymienioną firme odnośnie ujawnienia
danych osobowych ?
MUZA SA
00-590 Warszawa
ul. Marszalkowska 8
+48 (22) 621 17 75
http://www.muza.com.pl
k@muza.com.pl
No i po ptokach, czy można im coś zrobić?
Moim zdaniem użytkownik spełnił wszystkie warunki regulaminu.
Wymagane jest potwierdzenie zamówienia przez pracownika sklepu, w innym
miejscu na stronie jest zapis, że w potwierdzeniu otrzymam informacje o
płatności. Ja maila o sposobie płatności dostałem (adresy, numer
rachunku etc) a wiec uznaje to za potwierdzenie.
Myślę nad wizytą u rzecznika praw konsumentów w moim mieście - jeśli i
Ty masz taką możliwość też sie udaj, zobaczymy co powiedzą.
http://e-konsument.pl/rzecznik.htm
Przypominam sobie, że jakiś czas temu również miała miejsce taka pomyłka
w innym sklepie - tamten chociaż od razu zareagował (a nie po 3 dniach)
- zaproponował jakiś upust na zakupy w ramach przeprosin... A itsklep
uważa, że wszystko jest w porządeczku...
| Czy nowe friko bedzie tez takie samokasujace ?
Dla ciebie zawsze.
Piszesz ze jestes administrator.
Jaki z ciebie administrator, ktory narusza ustawe o tajemnicy
korespondencji.
Pomysl ze takie kasowanie czyjejs korespondencji to przestepstwo
a dodatkowe latwo wyegzekwowac wysokie odszkodowanie od takiego
administratora.
Wystarczy ze zamowie drogie , zagraniczne wakacje przez internet
a ty skasujesz potwierdzenie zamowienia i wplaty
i juz masz na karku proces o odszkodowanie ze strony zagranicznego biura
podrozy.
Jacek
Ma zawierać
-1 galerię z nazwą i numerem zdjęcia
-możliwość wyboru formatu
-podanie ilości zamawianych zdjęć
-podsumowanie zamówienia z obliczeniem kosztów ,
-przeliczenie wg kursu walut zł/euro
-doliczenie kosztów przesyłki ,
-formularz adresowy , kontaktowy
-wysłanie zamówienia do mnie przez e-mail
-potwierdzenie zamówienia dla zamawiającego
Dla mnie to trochę zawiłe , proszę o pomoc .
Przemo
np. użytkownikom, którzy celowo mają dostęp ograniczony do poczty,
Jeżeli użytkownicy mają ograniczony dostęp tylko do poczty, to nie mogą
skorzystać z Net2mail - program dostępny jest tylko przez formularz na
stronie WWW (może wypróbujesz to o czym tak się rozpisałeś?? będziesz
wiedział chociaż o czym mówisz :)
a inni jej nie potrzebują bo mogą to robić znacznie lepiej na własnym
serwerze,
a właściciele modemów, płacący słone rachunki TP S.A. nie mają
"własnych serwerów" i dla nich jest to bardzo przydatne narzędzie
- nie myśl tylko o sobie :))
Jeżeli chodzi o dodatkowe prace nad programem - może faktycznie napiszę
moduł, który będzie prosił o potwierdzenie "zamówienia" przez e-mail
i popracuję nad większym bezpieczeństwem :( - ale Ciebie i tak to nie
zadowoli :(( (zresztą czy cokolwiek ..... ?? :)
Pozdrawiam ('jednak' (po raz kolejny w tej dyskusji :))
Jarek
http://jm.iq.pl
| np. użytkownikom, którzy celowo mają dostęp ograniczony do poczty,
Jeżeli użytkownicy mają ograniczony dostęp tylko do poczty, to nie mogą
skorzystać z Net2mail - program dostępny jest tylko przez formularz na
stronie WWW (może wypróbujesz to o czym tak się rozpisałeś?? będziesz
wiedział chociaż o czym mówisz :)
a może byś tak ruszył głową? pisząc ograniczony do poczty miałem na
myśli konto na jakimś serwerze osiągalne za pomocą ogólnodostępnego
0202122 ograniczone do poczty
| a inni jej nie potrzebują bo mogą to robić znacznie lepiej na własnym
| serwerze,
a właściciele modemów, płacący słone rachunki TP S.A. nie mają
"własnych serwerów" i dla nich jest to bardzo przydatne narzędzie
- nie myśl tylko o sobie :))
o to właśnie chodzi by myśleć o sobie bo ty tego za mnie nie zrobisz
jak widać, ciebie interesują ci "biedni", których stać na 0202122, ale
chcieliby za darmo
Jeżeli chodzi o dodatkowe prace nad programem - może faktycznie napiszę
moduł, który będzie prosił o potwierdzenie "zamówienia" przez e-mail
i popracuję nad większym bezpieczeństwem :( - ale Ciebie i tak to nie
zadowoli :(( (zresztą czy cokolwiek ..... ?? :)
skąd możesz wiedzieć ? co jest nie tak napisałem nawet nie ja a ktoś
inny a reszta to twoje domysły
Jeżeli chodzi o dodatkowe prace nad programem - może faktycznie napiszę
moduł, który będzie prosił o potwierdzenie "zamówienia" przez e-mail
i popracuję nad większym bezpieczeństwem :( - ale Ciebie i tak to nie
zadowoli :(( (zresztą czy cokolwiek ..... ?? :)
jak juz wczesniej wspominalem (i po raz kolejny to podkreslam!) uwazam
(naprawde!) ze NM (nie mylic z NetMeeting :) to swietna sprawa. musi byc
jednak albo wykorzystywany przez osoby odpowiedzialne, albo powinno byc
nalozone pewne ograniczenie / kontrola tego kto przesyla i na czyje konto.
to co powyzej napisalem nie kloci sie z moja opinia o naprawde duzej
przydatnosci NM.
pozdrawiam
#####Quanchi#####
quan@free.com.pl
ICQ UIN # 31202374
Mozesz skladac zamowiania na niby - to znaczy umawaisz
sie z szefem sklepu,
a po co skladac zamowienie na niby? piszesz w komentarzu "prosze o
telefoniczne potwierdzenie zamowienia" i masz z glowy - niech sie
martwi sklep ;)
grek wrote:
On 2006-04-02 17:13:31 +0200, Hikikomori San <hikikomori@gazeta.plsaid:
| Mozesz skladac zamowiania na niby - to znaczy umawaisz
| sie z szefem sklepu,
a po co skladac zamowienie na niby?
Zeby przetestowac jak ta czesc dziala wraz z modulem platnosci
elektronicznych.
piszesz w komentarzu "prosze o
telefoniczne potwierdzenie zamowienia" i masz z glowy - niech sie
martwi sklep ;)
No albo ty sie martw jak dostaniesz zamowiony towar... Choc to raczej
nie jest mozliwe, bo nie zaplacisz... No al emasz testowac tez i modul
platnosci... ;)
Nie wiem do końca, czy to ta grupa, ale może pomożecie...
Za pomocą ASP-owego komponentu CDONTS tworzę list, który jest wysyłany
do odbiorców, którzy złożyli zamówienie (potwierdzenie zamówienia).
Problem polega na tym, że Netscape Mail (wcześniej go nie testowałem, bo
nie było skarg) wyświetla pusty list (pomimo, że w źródle jest jego
treść). MS Outlook, OE nie mają tego problemu. Zależy mi na tym, żeby
list był w HTML-u. Może ktoś obejrzy sobie źródełko i powie, co jest nie
tak?
Źródło takiego pustego listu leży na http://midea.pl/mail.eml
Dzięki z góry :)
Za pomocą ASP-owego komponentu CDONTS tworzę list, który jest wysyłany
do odbiorców, którzy złożyli zamówienie (potwierdzenie zamówienia).
Problem polega na tym, że Netscape Mail (wcześniej go nie testowałem, bo
nie było skarg) wyświetla pusty list (pomimo, że w źródle jest jego
treść). MS Outlook, OE nie mają tego problemu. Zależy mi na tym, żeby
list był w HTML-u. Może ktoś obejrzy sobie źródełko i powie, co jest nie
tak?
Źródło takiego pustego listu leży na http://midea.pl/mail.eml
Dzięki z góry :)
u mnie zrodlo html otwiera sie poprawnie wszedzie
a wiadomosc jest ok pod nn4 i ie , a wali sie faktycznie pod nn6 , byc moze
posylasz niewlasciwe naglowki, lub nie posylasz jakichs a powinienes - ale
tak tylko zgaduje
Yoop
Grzegorz Janoszka <grzes@onet.pl-nospamwrote:
A co jakiś czas dostaje wysłane z WWW życzenia od jakiegoś ojca
paulina i życzy mi łask bożych, wiary itd :)
Do nas, (do firmy komputerowej) przyszedł kiedyś Fax z prośba o potwierdzenie
zamówienia na ileś tam wagonów mąki... Ubaw był niezły.
Trzeba było odpisać, że oczywiście, jak najszybciej mają przysłać, bo
potrzebujecie dwieście ton zasmażki, na którą już czeka klient
z Singapuru ;-)
Pawel wrote:
| | Kupilem steropian 12 cm aby ocieplic MAX'a stawianego wzdłuż.
| Jakiej dlugosci kolki powinienem dobrac do mocowania steropianu ?
| --
| _____________________________________________________________
| Paweł
| Przy tej grubości ocieplenia, długość całkowita dybla do mocowania to
150mm
| ( min. głębokość osadzenia 30-40mm)
To bys mnie pocieszyl. Inni kaza mi szukac 20 cm a te dostepne sa tylko na
specjalne zamowienie a na to nie mam juz czasu,
Liczylem ze w Obi (Krakow) znajde te 20 ale nie bylo.
Ja bym się zastanowił czy 150 mm to nie za mało. jest tak: 12cm styropian,
kleju może być w porywach do 1 cm (w koncu MAX ma scianki zlobione) to
razem 12+1=13cm. Pozostaje 20 mm na wbicie w cegłę (znaczy scianke MAX).
Troche to za malo. Ja bym proponowal nimimum 180mm. Nie powinno byc z tym
problemu. Osobiscie w Poznaniu w malym sklepiku, ktory oferowal miedzy
innymi systemy ocieplen kupilem na zamowienie taki jeszcze bardziej
"egzotyczne" kolki dl. 260mm - do ocieplenia 150mm na siporexie.
Rozmawialem w piatek, potwierdzenie zamowienia telefonem w sobote i kolki
byly na wtorek rano (1000 szt). Matomiast kolki o dlugosci 200 mm mieli na
skladzie. OBI, LEROY, CASTOdRAMA i inne podobne sklepy nie sa najlepszym
pomyslem na kupno porzadnych materialow. Na 100% mozesz pytac w firmie
Koelner (www.koelner.com.pl). Oni na pewno robią takie kolki i na pewno
maja dystrybutora w Krakowie
Pozdrowienia
Arek.
Pozdrawiam
Sebastian
Kluchen
Zamowilem u nich pare czesci elektronicznych 31 lipca 2000 (mailem).
Nastepnego dnia otrzymalem potwierdzenie zamowienia wraz z informacja o
terminie realizacji - 10 dni. Kiedy po uplywie 30 dni nie otrzymalem
przesylki, wyslalem maila z upomnieniem. Gosc z Cyfroniki odpisal:
"Przepraszamy. Mamy opoznienia (urlopy). Wysylamy". Mimo ze termin byl
przekroczony trzykrotnie, ucieszylem sie, ze wreszcie dostane moje zamow
ione
elementy. Niestety :( Dzis minelo 50 dni od kiedy zlozylem zamowienie i 20
dni od kiedy dostalem zacytowanego wyzej maila. Na moj kolejny list
Cyfronika nie raczyla juz nawet odpowiedziec. I co wy na to? Ciekawe czy
bylem wyjatkiem, czy traktuja tak wszystkich swoich klientow?
Kluchen
Ja kiedys wyslalem zamowienie (faksem) do Torunia do firmy "System" na ukl
ad, ktory byl mi pilnie potrzebny do pracy dyplomowej. Kobita mnie poinfor
mowala, ze czas oczekiwania wynosi do 14 dni. Czekam 14 dni, w koncu dzwonie
i pytam co jest z moim ukladem, bo wyslalem zamowienie i nic. Baba szpera po
swoim kompie i w koncu mowi mi przez telefon, ze zadnego takiego zamowienia
nie ma w ewidencji.......... Lapy opadaja.
Louis
Louis2@poczta.portal.pl
Użytkownik Louis <Louis2@poczta.portal.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qbcfc$d@news.tpi.pl...
| Zamowilem u nich pare czesci elektronicznych 31 lipca 2000 (mailem).
| Nastepnego dnia otrzymalem potwierdzenie zamowienia wraz z informacja o
| terminie realizacji - 10 dni. Kiedy po uplywie 30 dni nie otrzymalem
| przesylki, wyslalem maila z upomnieniem. Gosc z Cyfroniki odpisal:
| "Przepraszamy. Mamy opoznienia (urlopy). Wysylamy". Mimo ze termin byl
| przekroczony trzykrotnie, ucieszylem sie, ze wreszcie dostane moje zamow
ione
| elementy. Niestety :( Dzis minelo 50 dni od kiedy zlozylem zamowienie i
20
| dni od kiedy dostalem zacytowanego wyzej maila. Na moj kolejny list
| Cyfronika nie raczyla juz nawet odpowiedziec. I co wy na to? Ciekawe czy
| bylem wyjatkiem, czy traktuja tak wszystkich swoich klientow?
Nie jestes wyjatkiem po trzech mailach i dwoch telefonach otrzymalem paczke
zamowienie zlozone 1 sierpnia dotarlo do mnie 11 wrzesnia
Wiem że temat przewijał się już kilkukrotnie ale...
jakieś 4 tygodnie temu zamówiłem kilka próbek.
Chyba MAX713 DS5000T
Ponieważ nie dostałem info o wysłaniu zamówiłem jeszcze na kumpla.
Żadna paczka do dzisiaj nie doszła.
Zamówiłem 2 miesiące temu pare sztuk róznych typów do testów na firmę
dostałem autoamtyczne potwierdzenie zamówienia, ale próbek jak dotąd nie ma.
WIem jednak że są gdzieś po drodze złodzieje - przypuscam że na poczcie
polskiej
bo giniecie darmowych przesyłek odnotowałem juz kilka razy.
2 razy z USA, kilka z Taiwanu i ze Szczecina - sa tacy na naszej ukochanej
poczcie co jednak wiedza co oznacza free sample i na jakich zasadach sie je
wysyła.
Nie ma żadnych transportowych dokumentów , no mocy których mozna skladac
reklamację.
Pozdrowienia
Andrzej
Czy po wysłaniu paczki wysyłają jakieś potwierdzenie nadania na maila czy
idzie w ciemno, i czy macie też takie problemy z tymi próbkami.
Dziś składam następne zamówienie:(
Nie wiem czemu mnie olali.
Chyba dlatego że część ludzi brała chipy na sprzedarz a nie do prób...:(
Do niemiec pewnie wysyłają...
Filip
Adam Dybkowski <adybk@amwaw.edu.plwrote:
: Krzysiek Banas wrote:
: Czy ktos w praktyce stosowal technologie 1-wire MAXIMA?
: A czy przypadkiem 1-wire to nie wynalazek Dallasa? Rodzina pastylek
: iButton i te sprawy...
Maxim kupił Dallasa :)
Tak przy okazji, zmienili system zamawiania próbek (wygląda jak jakiś
sklep internetowy), ale coś mi nie chce działać. Czy komuś się udało?
Może to sprawa przeglądarki (Konqueror/2.2.2 pod Linuxem, ale JavaScript
i "ciasteczka" włączone tak jak oni chcą) ale na końcu zaznaczam że chcę
potwierdzenie zamówienia na e-mail, klikam "Check Out" po czym z powrotem
jestem w "Samples Cart" a potwierdzenie na e-mail nie przychodzi.
Marek
Dzis rano wyslalem zamowienie (poprzez fax) do firmy Custom & Speed Parts na
kwote ok 300,00 DM
z prosba o przeslanie ta sama droga potwierdzenia przyjecia i oszacowania
kosztow przesylki
do Polski - Poznania. Poniewaz zalezy mi na czasie wybralem najszybsza i co
za tym idzie najdrozsza
forme transportu - UPS. Po ok dwoch godzinach przyszlo potwierdzenie
zamowienia i info o koszcie
ktory wyniosl 61,00 DM. Na pewno na wysokosc oplaty ma takze wplyw masa
przesylki - w mojej
paczce beda bebny hamulcowe, elektryczna pompa paliwa + rozne drobiazgi tak
wiec do najlzejszych
nie bedzie nalezec.
Po-Zdro
Adam
Adam Janiszewski wrote:
Ostatnio na liscie pojawil sie temat zakupow wysylkowych czesci do garba z
firm niemieckich.
Dla zainteresowanych spiesze z podzieleniem sie dzisiejszym doswiadczeniem.
Dzis rano wyslalem zamowienie (poprzez fax) do firmy Custom & Speed Parts na
kwote ok 300,00 DM
z prosba o przeslanie ta sama droga potwierdzenia przyjecia i oszacowania
kosztow przesylki
do Polski - Poznania. Poniewaz zalezy mi na czasie wybralem najszybsza i co
za tym idzie najdrozsza
forme transportu - UPS. Po ok dwoch godzinach przyszlo potwierdzenie
zamowienia i info o koszcie
ktory wyniosl 61,00 DM. Na pewno na wysokosc oplaty ma takze wplyw masa
przesylki - w mojej
paczce beda bebny hamulcowe, elektryczna pompa paliwa + rozne drobiazgi tak
wiec do najlzejszych
nie bedzie nalezec.
a co z clem? Nie zakwestionuja ci paczki - na ogol jak nadwaca jest firma to sie
czepiaja - a nie wiem czy niemcy Ci napisza ze to probki handlowe...
AREK
Po-Zdro
Adam
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-misc-samochody-garbusy
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-misc-samochody-garbusy/
__________________________________________________________
Bezplatne konta pocztowe z radiowa dusza. http://poczta.fm
| Czy ktoś robił zakupy w w/w sklepach? Jakieś pozytywne/negatywne
| doświadczenia?
| W wyzej wymienionych sklepach nie robilem ale robilem w innych.
| Pierwsze napisz w zamowieniu ze nie chcesz starszych niz np. pol roku i
| nie
| daj sobie kitu wcisnac ze nie maja na magazynie no chyba ze naprawde
| nie maja ;).
obawiam sie ze ich takie cos nie interesuje, nawet jak napiszesz to
przysla co maja. Najwyzej mozesz nie odebrac.
Zanim wysla to jeszcze telefonicznie proszą o potwierdzenie zamowienia
wiec po raz kolejny mozna nadmienic o tym.
Poza tym zawsze można nie przyjac tych opon.
em.er napisał(a):
Witam
ogólnie czytałem opinie pozytywne, ale sam nie wiem co mam myślec
7.11 zamówiłem 4 opony firestone do mojego super wozu 107
miało przyjść potwierdzenie mailem lub telefonicznie - cisza
podany numer kontaktowy albo zajęty, albo nikt nie odbiera
rozumiem ze sezon, ze święto w międzyczasie, no ale to już tydzień prawie
ma ktoś tak jeszcze?
Zamówienie (x4 sztuki) w czwartek, do dzisiaj brak kontaktu (nie
dostałem nawet potwierdzenia złożenia zamówienia; telefon stacjonarny
milczy, żaden handlowiec nie podnosi słuchawki, albo ma zajęte).
Napisałem maila na info@, brak odpowiedzi. Czekam do końca tygodnia,
potem podziękuję.
Mam potwierdzenie zamówienia.
7.11 - wysłanie przez internet
14.11 - potwierdzenie przyjęcia
17.11 - planowane dostarczenie towaru.
news:
| Daniel, Ty jak się dowiedziałeś kiedy dostaniesz olej?
Dostałem odpowiedź mailem z informacją, że paczka wyszła
i numerem przesyłki.
A widzisz - czyli jako że ja na razie tylko potwierdzenie zamówienia, tzn.
trza poczekać.
Jestem wk.. na nich bo okazuje se ze teraz nie moge nigdzie dostac takiej
opony i zostalem zrobiony doslownie w balona.
Jezeli ktos z grupowiczow moglby mi taka opone sprzedac to prosze o kontakt
na priv:
apienia@gk-kety.com.pl
nadal czekam, mze sie odezwa. polowe polski obdzwonilem po te feli
warsik
rover 111 SLI (tymczasowo rozbity)
Ja natomiast zamowilem we wtorek w balonie 1 szt europa winter ktora
skasowalem w niedziele na dziurze (opona miala przejechane 400 km).
We wtorek rano bylo jeszcze 18 szt.(w cenie 169; w pazdzierniku byly po
120
za sztuke ?) wyslalem wiec zamowienie, po czym otrzymalem potwierdzenie
zamowienia.
Wczoraj zadzwonil do mnie facet z balona i mowi ze nie moze zrealizowac
zamowienia bo nie maja tych opon.
Jestem wk.. na nich bo okazuje se ze teraz nie moge nigdzie dostac takiej
opony i zostalem zrobiony doslownie w balona.
Jezeli ktos z grupowiczow moglby mi taka opone sprzedac to prosze o
kontakt
na priv:
apienia@gk-kety.com.pl
"...Czyli nowki sztuki. Gdybym byl sprzedawca a ty zadzwonilbys z ryjem (a
takim
tonem piszesz) to bym ci powiedzial zebys mi wytoczyl sprawe i ze jestes
czubkiem.
To sa opony a nie samochod. Tutaj rok w lewo czy prawo nie gra roli tak
jak
w rocznikach samochodow..."
i wytoczylbym ci sprawe i wiesz przegralbys z kretesem bo wszystko mam na
pismie (potwierdzenie zamowienia) a tak przypadkiem to sam porwadze sklep
wiec wiem doskonale ze klient w takich przypadkach ma racje i sprawa z
miejsca jest przegrana.
Podaj adres tego swojego sklepu, zeby wiedziec gdzie nie kupowac.
MAd Hat
ter
Która lista jest obowiązująca? Ta zrobiona przez kolegę Genica czy ta z
lista zrobiona przez Genica miala pokazac nam wszystkim zainteresowanie
sprawą.
Glosowanie jest OBOWIAZKOWE dla wszyskich, ktorzy sa na liscie, bo stanowi
zarazem potwierdzenie zamowienia.
czapi, nie zapcha cie sie skrzynka ? w koncu to bedzie prawie 200 maili...
przypominam, ze jeden mail to jeden glos. jezeli ktos zamawia np. 3
koszulki, niech wysle 3 maile takie same.
na podstawie maili przychodzacych do czapiego powstanie koncowa lista
zamowien.
boniekk
boniekk wrote:
| Która lista jest obowiązująca? Ta zrobiona przez kolegę Genica czy ta z
lista zrobiona przez Genica miala pokazac nam wszystkim zainteresowanie
sprawą.
Glosowanie jest OBOWIAZKOWE dla wszyskich, ktorzy sa na liscie, bo stanowi
zarazem potwierdzenie zamowienia.
czapi, nie zapcha cie sie skrzynka ? w koncu to bedzie prawie 200 maili...
przypominam, ze jeden mail to jeden glos. jezeli ktos zamawia np. 3
koszulki, niech wysle 3 maile takie same.
na podstawie maili przychodzacych do czapiego powstanie koncowa lista
zamowien.
Jakie znow glosowanie ??? Gdzie jest ?? Na stronie ???
Konieczne i wystarczające jest potwierdzenie zamówienia przez
wysłanie maila na adres plm@samochody.com.pl
Jako temat maila należy wpisać numer projektu, który najbardziej podoba
się zamawiającemu. W treści: ile jakich koszulek (S, M, L, XL, XXL).
Wyjasnij mi jak mnie rozpoznasz, bo wyslalem maila na plmisc@ z innego
konta niz na newsy ;-) pewnie dostane 4 koszulki ?
Głosujemy w następujcy sposób. Na adres plm@samochody.com.pl wysyłamy
maila z NUMEREM PROJEKTU W TEMACIE. W samym mailu proszę o potwierdzenie
zamówienia.
Teraz odnośnie przeliczania głosów: każda zamówiona koszulka to jeden głos.
Osoba zamawiająca 3 koszulki ma do dyspozycji 3 głosy. Można głosować na
dokładnie jeden projekt. Nie wolno wysyłać więcej niż jeden głos.
Ewentualne zmiany zdania, korekty na ten sam adres z tematem KOREKTA.
Głosowanie kończy się dokładnie o godzinie 12:00 w Niedzielę.
Wyniki głosowania podam na grupie wieczorem, wraz listą głosów.
Lista projektów znajduje się na stronie grupowej pod adresem:
http://pl.misc.samochody.com.pl/pics/koszulki/
Lista jest (o północy) zamknięta.
J
EST czy BEDZIE ??? :-(((
Głosujemy w następujcy sposób. Na adres plm@samochody.com.pl wysyłamy
maila z NUMEREM PROJEKTU W TEMACIE. W samym mailu proszę o potwierdzenie
zamówienia.
Teraz odnośnie przeliczania głosów: każda zamówiona koszulka to jeden głos.
Osoba zamawiająca 3 koszulki ma do dyspozycji 3 głosy. Można głosować na
dokładnie jeden projekt. Nie wolno wysyłać więcej niż jeden głos.
Qrna chce 2 koszulki, mam dwa glosy ale nie wolno wysylac wiecej
niz jeden glos... Co to jest??? Glosowanie na I-szego sekretarza ???
Czegos tu chyba Czapi nie przemyslales albo ja w piatek
jestem kompletnie nieqmaty... :-(((
Uprzejmie przepraszam za zwloke w wysylce, jest ona spowodowana moim wyjazdem
do USA w sprawach zawodowych. W tej chwili jestem juz na miejscu i moge sie
zajac wysylka paczek, skoro - jak sie okazalo - sa jednak w Polsce chetni na
zakup plyty :))) Bardzo mnie to cieszy.
Jezeli nadal jestescie Panstwo zainteresowani zakupem plyty CD-R z
zawartoscia opisana na newsach, ktora nie wymaga chyba dlaszych komentarzy -
prosze o potwierdzenie zamowienia oraz o ponowne podanie dokladnego adresu
pocztowego. W celu unikniecia nieporozumien (dosc duza ilosc poczty) - prosze
nie wysylac listow z tonami pytan dotyczacych przesylki. Wszystko zostalo
wczesniej opisane i nic nie uleglo zmianie. Przyslanie do mnie swojego adresu
bede traktowal rownoznacznie ze zlozeniem zamowienia na plyte (kwota 175zl +
15zl przesylka) - zamowienia te bede w miare mozliwosci natychmiast
realizowal.
Dziekuje za zainteresowanie i jeszcze raz przepraszam za zwloke, ale dzieki
temu CD znacznie sie jeszcze wzbogacil o nowe pozycje i update'y nie
zmieniajac przy tym swojej ceny.
Pozdrawiam
Jacek Glowacki
mail-to: jac@usa.net
-----------== Posted via Deja News, The Discussion Network ==----------
http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own
Pozdrawiam :)
Użytkownik "Krzysztof Duchnowski" <ROT13:q@erchoyvxn.cy napisał w
wiadomości
"'Andrzej <endriu'" <endriu@op.pl napisał(a) dnia Pt, 02 kwi 2004
17:10:31 GMT:
Dla pocieszenia dodam ze ja czekalem ponad dwa tygodnie :)
A ja ciągle czekam... od 13.03.
No ale jutro sobie poużywam... 21dni kalendarzowych mija... no chyba że
stwierdzą że to muszą być robocze, to mi rura zmięknie ;PPPp
--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
Robocze, poczytaj regulamin
Koszty i czas realizacji zamówienia
1.. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni roboczych. O
szczegółach informujemy telefonicznie lub e-mailem.
2.. W celu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji Telecom Media
zwróci się o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie
zamówienia, które nabiera mocy prawnej. Telecom Media zastrzega sobie prawo
nieprzyjęcia lub odrzucenia zamówienia.
3.. Koszt przesyłki zamówionego towaru lub towarów ponosi zamawiający w
wysokości zgodnie z obowiązującym cennikiem dostawcy towaru lub towarów.
Postanowienia końcowe
1.. Telecom Media nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie
zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwego działania sieci, za
niezrealizowanie zamówień oraz nieterminowe dostarczenie przesyłek przez
pocztę i firmy kurierskie).
Nie ma to jak zamowic, nie zapoznając sie z regulaminem. Brawo! :)
czy ktos juz realizowal takie zakupy w sklepie internetowym IDEI?
jak dlugo sie czeka, jakies problemy?
Gdyby nie p...owolne Servisco (dziadostwo do n-tej potęgi!) to miałbym
telefon po 2 dniach od wstukania zamówienia w komputer. Obsługa b. miła
(heh, akurat nawaliła mi stara komórka, a stacjonarny się rozładował - cały
dzień poza bazą - i biedny gość z obsługi e-sklepu nieźle się nakombinował,
żeby wziąć ode mnie dane na potwierdzenie zamówienia ... musiałem lecieć do
budki, a on grzecznie do niej zadzwonił :-).
Bez chamstwa, bez kolejki, bez rozczarowań co do zawartości pudełka. Jedyny
minus jaki mi przychodzi do głowy to brak mozliwości wybrania numeru, ale
osobiście nie mogę narzekać, bo dostałem ładny numer.
Polecam e-sklep Idei, szczerze!
Tomek
<a sygnaturka na wakacjach ...
Trzeba było zadzwonić wczoraj - ja się załapałem, ha, ha, ha!!! Telefon będę
miał w czwartek - za całkowitą darmochę!
PS Dodatkowym wymogiem było terminowe opłacanie faktur
A dostales juz moze potwierdzenie zamowienia SMSem?
Pozdrawiam
"Marcin 'Spooky' Osinski" <sq5@go2.plwrote in message
Dnia Tue, 10 Oct 2000 19:37:37 +0200, "dexter" <dex@pro.onet.pl
popelnil(a):
| Trzeba było zadzwonić wczoraj - ja się załapałem, ha, ha, ha!!! Telefon
będę
| miał w czwartek - za całkowitą darmochę!
| PS Dodatkowym wymogiem było terminowe opłacanie faktur
A dostales juz moze potwierdzenie zamowienia SMSem?
Pozdrawiam
Otoz jakakolwiek nowa promocja w jakiejkolwiek sieci jest
realizowana w
salonach czasami nawet z klkunastodniowym(sic!) opoznieniem.A
to o
nowosciach nic w salonie jeszcze nie wiadomo, a to telefony
jeszcze nie
dotarly,a to promocja okazuje sie niekonkretna w skutkach i
niezupelna,przez
brak jakiejs reklamowanej opcji
Często potykam się o ten kłopot z Ideą.
Nie tak dawno (dwa tygodnie) moja pani zachorowała na Nokię. Jako
że interesuje mnie sprzęt nowy i za rozsądne pieniądze zachciało
mi się kupić 5130 w zestawie z POP za 486.- gdzie po sprzedaniu
samej karty za dobrą cenę Nokia zostaje na czysto za 386.-
Problem polegał na tym, że w dużej aglomeracji było to nie do
kupienia. Dealerzy : "będzie w przyszłym tygodniu" a za tydzień
to samo. Salon firmowy w Katowicach: "mieliśmy jeden zestaw ale w
zeszłym tygodniu". Sklep internetowy centka: hurra jest,
zamawiam, czekam na potwierdzenie zamówienia 3 dni, dzwonię w
końcu i mówią mi, że nie ma na magazynie. Ręce opadają. Tymczasem
informacja o wejściu do sprzedaży tego zestawu ukazała się ponad
pięć tygodni temu ... Na szczęście znajomy dealer "załatwił" i
mam już spokój.
Teraz moja pani przez sen mruczy: maaaam noookięęęę
No cóż, miłość ma różne oblicza.
ps. Teraz poluję na zestaw promocyjny pop z siemensem s11 za 1
zł. Marne efekty.
Nie chwal dnia przed zachodem ;-)
No wiem :-) ale potwierdzenie zamowienia mam na pismie z data od
01.01.2004., wiec jakby co, to w sadzie sie wygra(?). Zwlaszcza, ze aby miec
ten plan zrezygnowalem z innych rabatow i pewnie duzo ludzi zrobilo
podobnie, wiec gdyby tego nie wprowadzili od stycznia to niezly dym by sie
zrobil.
On Fri, 9 Apr 2004 18:00:09 +0200, Jachu wrote:
| Zablokowałem już 2 tyg temu wszystkie 020 na mojej linii
| (chore, ale 0207 i 0208 zablokować "się nie da" (BMT) ).
A sproboj .. zamowic te blokade pisemnie.
I nie daj sie zbyc na gebe ze sie nie da - niech pisemnie
odpowiedza, kopie moga od razu wyslac do wlasciwych urzedow :-)
Zamówiłem, mam potwierdzenie wpłynięcia, ale stanęło na blokadzie 020.
Blokada ta działała czas jakiś, a już teraz nie działa (co za łajzy z tej
firmy!!!).
No, ale mam potwierdzenie zamówienia, w zasadzie to jest ważniejsze niż
faktyczna blokada, każdą reklamację mam już wygraną z definicji.
Jachu
Jachu wrote:
No, ale mam potwierdzenie zamówienia, w zasadzie to jest ważniejsze
niż faktyczna blokada, każdą reklamację mam już wygraną z definicji.
Chyba, że poinformują, że w BL zarejestrowali, że tę blokadę
odwołałeś :-)
loksim
Ostatnio coraz częściej, jak chcę coś zamówić w sklepach internetowych,
to naprzeglądam się tych ofert, naszukam, wybiorę, piszę do sklepu i...
gówno. Nie ma, nie będzie, "mogę zaproponować to i sro". Poza tym nie
wiem co to za zwyczaje, żeby klient kupował to, co akurat sklep ma na
stanie. Takie "proponowanie" mnie irytuje jeszcze bardziej niż to, że
nie mają tego, co wystawili w ofercie na stronie.
Kiedyś to się realizowało zamówienia tego, co klient chce kupić. Choć
czasy kupowania tego, co było, też pamiętam, to jednak wracać do nich
nie będę. Już wolę mieć stare i ledwo zipiące niż kupić coś dlatego, że
akurat to mają w sklepie.
Konkretnego sklepu nie podaję, bo by mu się oberwało za wszystkich.
pozdrawiam
nie dzwoń, nie pytaj, tylko kupuj przez stronę. Jak Ci odeślą
potwierdzenie zamówienia (lub z jakąś głupią kwotą jak koledze, któremu
odesłali potwierdzeni zakupu za 0 zł :) i jeszcze transport gratis :) to
potwierdź i czekaj, jak towaru nie dostaniesz to dzwonisz, ze kupileś i
nie dostarczyli i idziesz do sądu bo umowa k-s była a oni sięnie
wywiązują... dalej to już powinno się udać wytargować sensowny rabat na
cos co mają na stanie :)
pozdr Krzysiek
Ostatnio coraz częściej, jak chcę coś zamówić w sklepach
internetowych, to naprzeglądam się tych ofert, naszukam, wybiorę,
piszę do sklepu i...
gówno. Nie ma, nie będzie, "mogę zaproponować to i sro". Poza tym nie
wiem co to za zwyczaje, żeby klient kupował to, co akurat sklep ma na
stanie. Takie "proponowanie" mnie irytuje jeszcze bardziej niż to, że
nie mają tego, co wystawili w ofercie na stronie.
Kiedyś to się realizowało zamówienia tego, co klient chce kupić. Choć
czasy kupowania tego, co było, też pamiętam, to jednak wracać do nich
nie będę. Już wolę mieć stare i ledwo zipiące niż kupić coś dlatego,
że akurat to mają w sklepie.
Konkretnego sklepu nie podaję, bo by mu się oberwało za wszystkich.
pozdrawiam
nie dzwoń, nie pytaj, tylko kupuj przez stronę. Jak Ci odeślą
potwierdzenie zamówienia (lub z jakąś głupią kwotą jak koledze, któremu
odesłali potwierdzeni zakupu za 0 zł :) i jeszcze transport gratis :) to
potwierdź i czekaj, jak towaru nie dostaniesz to dzwonisz, ze kupileś i
nie dostarczyli i idziesz do sądu bo umowa k-s była a oni sięnie
wywiązują... dalej to już powinno się udać wytargować sensowny rabat na
cos co mają na stanie :)
pozdr Krzysiek
Sęk w tym, że ja chcę to, co chcę, a nie to co mają. A już pomysł
włóczenia się po sądach jest dla mnie czysto masochistyczny.
pozdrawiam
Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu W zasadzie wystarczy taki "myk" w regulaminie:
"Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu
cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza
natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia
składa ofertę kupna określonego towaru."
Niech mi ktoś powie, że to niezgodne z prawem...
nawet bez takiego zapisu bym przyjął, że zamówienie z mojej strony nie
potwierdzone przez sklep nie jest umową. Tyle, że temu kumplowi odesłali
potwierdzenie zakupu, w celu ostatecznego sfinalizowania - miał tylko
kliknąć w odpowiedni link (często używany w sklepach internetowych
sposób weryfikacji adresu zamawiającego). On to zrobił i zamówienie
zostało przyjęte do realizacji. To , że cała wymiana maili była z
automatem, to już ich sprawa w sklepie, że powierzają takie zadanie
maszynce :)
pozdrawiam Krzysiek
Po drugie to zlecenie zostało zrobione najlepiej jak się da (dostępnymi
środkami), a jako że faktycznie dla klienta jakość była niezadowalająca
(Nie znam maszyny, która by przy grubszych papierach miała dupleks taki,
żeby przód i tył pasowały co do mm
"Dziendobry. Ja z drukarni dzwonie. Te pliki co dostalismy, to sa o
kannt dupy potluc. Mozemy to wydrukowac, ale z bialymi marginesami, albo
Wasz grafik poprawi projekt i wtedy moze uda sier to wcisnac na kolejke
we wtorek.
Drukować z bialymi marginesami? Dobrze, to pozwoli Pan, ze przesle
faksem potwierdzenie zamowienia, a Pan podpisze i odesle. Tak, moze
podpisac sekretarka. Dziekuje. Milego dnia zycze."
czlowiek_z_nieba
Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu
Użytkownik DeJotPe napisał:
| Po drugie to zlecenie zostało zrobione najlepiej jak się da
| (dostępnymi środkami), a jako że faktycznie dla klienta jakość była
| niezadowalająca (Nie znam maszyny, która by przy grubszych papierach
| miała dupleks taki, żeby przód i tył pasowały co do mm
"Dziendobry. Ja z drukarni dzwonie. Te pliki co dostalismy, to sa o
kannt dupy potluc. Mozemy to wydrukowac, ale z bialymi marginesami, albo
Wasz grafik poprawi projekt i wtedy moze uda sier to wcisnac na kolejke
we wtorek.
Drukować z bialymi marginesami? Dobrze, to pozwoli Pan, ze przesle
faksem potwierdzenie zamowienia, a Pan podpisze i odesle. Tak, moze
podpisac sekretarka. Dziekuje. Milego dnia zycze."
14 telefonów póżniej, 6x5 wydrukowanych gazetek:
"dobrze to weźmiemy te egzemplarze z klejem w grzbiecie. Czy cena
nadal jest tak jak na początku wyliczyliśmy minus 10% czy jako że to
już 3 tygodnie państwo poprawiają uzyskamy kolejną zniżkę?"
Od pół roku dostaję SMS-y, w których jako nadawca figuruje hel@helion.pl.
Wyglądały mi na reklamowe (zwykle z jakimś tytułem książki albo inną nazwą
ofery specjalnej). Zażądałam stanowczo zaprzestania wysyłania mi tego syfu,
zwłaszcza, że przychodzi to zawsze w nocy, tak od 00.30 w górę, a bycie
regularnie budzonym przez jakiś reklamowy szajs to sama przyjemność, no i
zaczęły się schody. Helion twierdzi, że to nie SMS-y reklamowe, tylko
potwierdzenie zamówienia, i że to na pewno ja coś u nich zamawiam i podałam
ten numer telefonu jako numer do potwierdzania zamówień. W życiu u nich
niczego nie zamawiałam i w życiu nigdzie tego numeru nie podawałam w jakichś
sklepach internetowych (służbowy), więc albo to robota poprzedniego
właściciela tego numeru (ale mam go jakieś 1,5 roku, więc bez przesady), albo
ktoś się pomylił.
Jakkolwiek by sytuacja wyglądała - nie chcę dostawać SMS-ów z księgarni/
wydawnictwa Helion w środku nocy i nie obchodzi mnie, skąd wzięli ten numer.
Po prostu mają to wyłączyć i tyle. Niestety, ustalenie, dlaczego system
Helionu wysyła jakieś SMS-y na mój numer i wyłączenie tego, przekracza ich
możliwości. Dostawali coraz mniej uprzejme maile ode mnie, dostali
oficjalnego maila od człowieka z firmy, który zarządza u nas "parkiem"
telefonów - i co? I śmigło, dziś przyszedł kolejny. Nakład bestsellera im w
ucho!
2 tygodnie temu zamowilem plyte, dzisiaj dzwonie i dowiaduje sie, ze
zamowienie zostalo anulowane, poniewaz wyczerpaly sie zapasy
magazynowe. zadnej informacji, nic.
Ja tez.
Mialem taka historie:
1. zamowilem ksiazke
2. otrzymalem (mailem) potwierdzenie zamowienia
3. otrzymalem (po 2 dniach) info,
ze ksiazki nie ma w magazynie i ze poinformuja jak juz tam bedzie
4. otrzymalem (tego samego dnia !!!!), info ze ksiazka jest w magazynie
i jesli chce ja kupic mam zlozyc nowe zamowienie
5. zamowilem (tego samego dnia !!!!) ksiazke ponownie
6. skok do punktu 2.
ta historia powtorzyla sie cztery razy.
w koncu tam zadzwonilem, a mila (sic!) Pani
wyjasnila mi, ze na pewno w czasie pomiedzy
punktami 4 i 5 klienci wykupili caly zapas ksiazki, ktory byl w
magazynie
i ja, po prostu sie nie zalapalem.
dodaje, ze czas ten wynosil od 1 do 3 godzin.
dodaje, ze ksiazka przez caly czas figurowala jako dostepna w wirtualnym
empiku.
dodaje, ze po moim telefonie ksiazka zniknela z oferty wirtualnego
empiku.
pozdrawiam.
pawel
Za bardzo egzotyczny system sprzedazy. Wystarczy dodac towar do koszyka,
by
sklep potraktowal to jako ostateczna deklaracje zakupu.Poprzednim razem
wlozylem do koszyka koszulke, pozniej znalazlem ladniesza i, chcac
wyrzucic
poprzednia, zmienilem jej ilosc na zero sztuk. Poczta dostalem obie.
Tym razem podczas wybierania towaru mialem reset komputera. Po ponownym
zalogowaniu sie moj koszyk byl pusty, wiec jeszcze raz go zapelnilem,
wybralem opcje "zamawiam" i potwierdzilem zamowienie mailem. Dostalem
wczoraj potwierdzenie realizacji dwoch identycznych zamowien... Tego
drugiego nie potwierdzalem emailem. Wiecej... nawet nie wyrazilem checi
zamowienie zawartosci koszyka...
Przylaczam sie do pietna.
Zamowilem plecak - kostke, spodziewalem sie zwyklej, wojskowej kostki,
natomiast przyslali mi jakies nowe badziewie, o beznadziejnym kolorze, ktory
niezbyt sie zgadzal z tym przdstawionym na zdjeciu...
Chcialem zareklamowac, pisalem na maila na ktorego wysylalem potwierdzenie
zamowienia - zadnej odpowiedzi. Pisalem na maila podanego w dziale
reklamacje (czy jakos tak..) - odbija mi maile...czyzby sie bali
niezadowolonych klientow? Ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac?:)
Pozdrawiam
Nega
tfy, mialo byc "przez Internet".
a...
btw: czy przy zamawianiu przez internet dostaje się jakies solidne
potwierdzenie zamowienia? "bilet"? (numerk, cokolwiek?)
to samo dotyczy SMSa...
pytam, bo robilem ze studentami analize mozliwych kierunkow rozwoju systemu
dla firmy taksowkowej w duzym miescie; przy zamawianiu SMSem, czy przez
Internet glownym problemem jest brak zaufania do niezawodnosci (przecwiczone
np. przy zamawianiu w Pizzy Hut przez Internet :)
bardzo potrzebne jest zapewnie, ze zlecenie dotarlo poprawnie i ze bedzie
obsluzone; odpowiedz z powtorzeniem tresci zlecenia + numer zlecenia
(na podstawie ktorego mozna potem skladac reklamacje) przynajmniej czesciowo
problem rozwiazuja...
robert
Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu
Robert Maron wrote:
W artykule <bjgc0h$kg@nettle.mcnet.plwojsyl napisał(a):
| tfy, mialo byc "przez Internet".
a...
btw: czy przy zamawianiu przez internet dostaje się jakies solidne
potwierdzenie zamowienia? "bilet"? (numerk, cokolwiek?)
Przysylaja potwierdzenie faksem ;-)
a serio, to skad bierze sie wieksze zaufanie do rozmowy telefonicznej
z panienka niz do zgloszenia przez Internet ?
Przeciez ona to i tak musi w komputer wklepac, wiec tylko o jedna
mozliwosc bledu wiecej ...
(wiem, troche oszukuje)
pytam, bo robilem ze studentami analize mozliwych kierunkow rozwoju systemu
dla firmy taksowkowej w duzym miescie; przy zamawianiu SMSem, czy przez
Internet glownym problemem jest brak zaufania do niezawodnosci (przecwiczone
np. przy zamawianiu w Pizzy Hut przez Internet :)
A ja czesto zamawiam w Pizzy Hut przez Internet odkad tylko to mozliwe i
jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby nie zrealizowali zamowienia. Natomiast
niestety kilka razy przyniesli nie dokladnie to co zamawialem :-(
--w
Robert Maron wrote:
| btw: czy przy zamawianiu przez internet dostaje się jakies solidne
| potwierdzenie zamowienia? "bilet"? (numerk, cokolwiek?)
Przysylaja potwierdzenie faksem ;-)
a serio, to skad bierze sie wieksze zaufanie do rozmowy telefonicznej
z panienka niz do zgloszenia przez Internet ?
Przeciez ona to i tak musi w komputer wklepac, wiec tylko o jedna
mozliwosc bledu wiecej ...
(wiem, troche oszukuje)
no - z panienką rozmawiam, komputer czy GSM może wiadomość zgubić;
btw: w firmie którą jeżdzę wprowadzili ostatnio system komputerowy,
od razu zaczęły sie pomyłki; poprzednio panienka pisała na karteczce i
raczej trudno jej było zapisać zlecenia na następny dzień albo zupełnie inną
ulicę; teraz zdarza się to czesto :(
| pytam, bo robilem ze studentami analize mozliwych kierunkow rozwoju systemu
| dla firmy taksowkowej w duzym miescie; przy zamawianiu SMSem, czy przez
| Internet glownym problemem jest brak zaufania do niezawodnosci (przecwiczone
| np. przy zamawianiu w Pizzy Hut przez Internet :)
A ja czesto zamawiam w Pizzy Hut przez Internet odkad tylko to mozliwe i
jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby nie zrealizowali zamowienia. Natomiast
niestety kilka razy przyniesli nie dokladnie to co zamawialem :-(
dokładnie ten sam problem
robert
Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu
| Teoretycznie w wypadku, który opisałeś musisz patrzeć na datę sprzedaży
| na fakturze zakupu i jeśli jest błędna to żądać korekty.
| No niestety jest późniejsza. Zamawiałem licencję 1 października, dostałem
| 1 października, sprzedałem 4, a faktura przyszła z datą 6. Tylko przyszła
| dużo później, więc tak naprawdę musiałbym czekać ze sprzedażą z 2
| tygodnie od zamówienia.
Nadal nie do końca wyraźnie piszesz czy nie zgadza się data wystawienia
faktury czy data sprzedaży.
Sprzedaży. Wystawienia jest 6 i sprzedaży 6, a kody dostałem 1 i sprzedałem
4. Kasperski mówi, żeby przysłać notę korygującą... Słać?
Tak praktycznie, to postarałbym się mieć jakikolwiek dowód daty zakupu
(np wydruk strony internetowej zakupu z datą wydruku w nagłówku, wydruk
maila z datą otrzymania) - podpiąć do faktury.
No mejla mam
2008-09-30, 15:05:12
Potwierdzenie zamówienia złożonego w Panelu dla Partnerów
firmy Kaspersky Lab Polska
Identyfikator zamówienia: B7PAS-080930-005-00
Po otrzymaniu faktury
wysłałbym do sprzedawcy żądanie wystawienia faktury korygującej (dla
oszczędności nawet e-mailem) - kopia też podpięta do faktury. Nawet jak
nie wystawi korekty, to powinno cię to zabezpieczyć.
Poprosili o notę.
Pewna osoba na tej grupie, czyli "Łukasz Łukasiewicz" <luk@signs.pl
napisała nam oto tak:
Było dokładnie tak jak piszesz. Na incydentalną sytuację wynikłą z
niedoskonałości naszego oprogramowania ktoś zareagował wzywając chłopaków,
którzy umożliwili zablokowali niektórym użytkownikom kontaktu z nami bez
pytania ich o zdanie. W świetle przepisu przytoczonego w temacie wątku
jest
to działanie równoznaczne z np. uszkodzeniem serwera.
Mimo, że jestem lamer w tym temacie, ale zapytam?
Nie posiadacie mechanizmu weryfikacji?
Przecież jeśli delikwent odeśle prośbę o potwierdzenie zamówienia,
to problem się sam rozwiązuje. Nie ma potem głupiego tłumaczenia,
że to złośliwość kolegów, sprzątaczka, przypadek, krasnoludki...
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Pawel
Witam,
mam pytanie, czy w swietle prawa cena 0zl jest cena?
W sklepie internetowym sprzedawca podal cene 0 zl, przyszlo
potwierdzenie zamowienia (z cena 0zl). Sprzedawca napisal,
ze 0zl wg to nie cena i nie jest to oferta.
Jaka jest prawda? Czy potwierdzenie zamowienia z cena 0zl jest
podstawa do roszczen?
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Pawel
Jeżeli przyszło potwierdzenie zamówienia z ceną 0zł - to miom zdaniem
sprzedawca nie może się uchylać.
Problem tylko w tym w jakiej formie było to potwierdzenie - bo jeżeli
emailem - to wydaje mi się, że w/g naszgo prawa nie jest to dowód.
Ale może jest jakiś sposób - sam jestem ciekawy innych opinii.
Mieczysław
Witam,
mam pytanie, czy w swietle prawa cena 0zl jest cena?
W sklepie internetowym sprzedawca podal cene 0 zl, przyszlo
potwierdzenie zamowienia (z cena 0zl). Sprzedawca napisal,
ze 0zl wg to nie cena i nie jest to oferta.
Jaka jest prawda? Czy potwierdzenie zamowienia z cena 0zl jest
podstawa do roszczen?
zasiegalem kiedys opini prawnika w tej kwestii. jezeli przyszlo Ci
potwierdzenie zamowienia ze sklepu, to mozesz sie domagac sprzedania Ci
po tej cenie. inna sprawa, to kwestia, czy to bylo zrobione w ramach
akcji promocyjnej jak w MM (wtedy nie mialbym watpliwosci), czy jest to
zwykla pomylka administratora, z ktora spotkalem sie chyba 7 razy i za
kazdym razem oczywiscie nie naciskalem, aby mi sprzedali taniej.
wedlug niektorych prawnikow, rowniez samo wystawienie towaru w sklepie
internetowym, ktory jest oznaczony co do ilosci i ma dokladny opis, oraz
podana cene, jest podstawa do zadania sprzedania w tej cenie. ale tu juz
bylbym ostrozny.
inna sprawa, ze w 99% sklepow potwierdzenia zamowien sa wysylane
automatycznie, wiec praktycznie wyswietlenie ceny jest w wiekszosci
przypadkow automatyczne ze sprzedaniem towoaru w tej cenie.
pozdro
marcin
Sprawa generalnie jest delikatna...
Otoz jest sobie firma A, ktora zamawia towary u firmy B.
Firma B nie wysyla potwierdzenia przyjecia zamowienia i nie istnieje
dokument opisujacy kwestie terminow dostawy towarow. Reszta jest OK.
Przyjete jest zalozenie, ze 4 tygodnie, to wystarczajacy okres czasu na
sciagniecie towaru z kazdego miejsca swiata (firma B jest bardzo duzym
graczem). Firma A generalnie musi handlowac z firma B.
Firma B czesto nie realizuje kompletnej dostawy pod zamowienie, co oznacza,
ze forma A jest zmuszona anulowac zamowienie i zlozyc nowe ale w trybie,
nazwijmy go, "przyspieszonym". A robi to, poniewaz klient tez nie bedzie
czekal w nieskonczonosc. Oczywiscie zamowienie w trybie "przyspieszonym"
kosztuje.
Pomijajac oczywiste kwestie dogadania sie partnerow (bardzo trudne i
zawile), to czy sa przepisy lub dobre obyczaje handlowe majace jakas moc
prawna, ktore moznaby wykorzystac jako argumenty w trudnej dyskusji o
partnerstwie handlowym.
Pozdrawiam i dziekuje
LG
Pozdrawiam
Marcin