<power@poczta.onet.plwrote:
Ja mogę kupić pierwszy-to z dedykacją dla tych, którzy kupują akcje kiedy
się już upewnili, że ceny na pewno rosną i jest już pewność, że gdzieś tutaj
jest "górka". Jeśli ktoś chce się dogadać i kupić CD z tej oferty
Ja tylko sie chcialem spytac ile tego bedziesz pozniej uzywal...MS i
Omege? Przeciez to w Polsce masz za grosze...
Pozdr/Regards
Orchid
<orc@skrzynka.getin.pl
Panowie, z tej rozmowy wnioskuję, że jak się handluje kontraktami
walutowymi, to podlega to opodatkowaniu dochodowemu. Czy to dotyczy osób
fizycznych? Jak jest z innymi kontraktami (szczególnie na indeksy), bo do
tej pory miałem mylne wrażenie, że to jest tax free.
Marcin.
AFAIK Firmy placa podatki od wszystkiego. Osoby fizyczne od kontraktow na
indeksy nie placa (chyba do 2005r.). Natomiast tak jak mozesz wywnioskowac z
powyzszego watku osoby fizyczne musza placic podatek od zyskow z kontraktow
walutowych.
He he jak widze dowiedziales sie o tym o jeden dzien za pozno. Lec szybko na
poczte moze jeszcze nie zdazyli wyslac twojego zeznania ;)))
PZDR PSG
"Ensure that the Visum surgical light power box(es) are powered Off."
"Connect each Visum surgical light power box to the Visum/StrykeCAM EDAM"
Jest to jakaś część lamp operacyjnych i ma związek z zasilaniem,
ale wena mi się skończyła, jak doszło do nazwania tego jakoś po ludzku.
Panel zasilania? Nie bardzo.
Pomocy! :)
Pozdrawiam
Blanka
Nie jest to w samym Poznaniu, ale moze sie przydac:
KOCAR s.c.
Baranowo k. Poznania, ul. Lipowa 9, tel. (061) 814 20 19, fax (061) 814 13
98
TUNING VAG. Przedstawiciel OETTINGER TECH i sprzedaż TDI POWER BOX.
Moje rady:
- nie obnizaj za mocno zawieszenia (max. 30 mm)
- zaloz gazowe amortyzatory dobrej firmy Bilstein, Koni, Kayaba, Sachs itp.
(dobrane przez tunera!)
- zaloz progresywne sprezyny (nieliniowa charakterystyka ugiecia)
- nie przesadzaj z szerokoscia opon (ew, numer szersze niz przewidzial
producent)
- na zime nie zakladaj szerokich gum, lecz nr. WĘZSZE niż latem
Pozdrowka
Pitt
CC Sporting '96 N-1
Czy ktos wie gdzie w Poznaniu mozna obnizyc zawieszenie (jakie sa za i
przeciw) micry i jakie aluski do niej zalozyc (jakie parametry trzeba
znac
przy szukaniu alufelzek). Za wszelkie info dzieki. A moze ktos ma micre
lekko podrasowana - co z nia mozna jeszcze zrobic.
Pozdr
Otwarty na wszelki kontakt MichalK
Czesc!
Nie jest to w samym Poznaniu, ale moze sie przydac:
KOCAR s.c.
Baranowo k. Poznania, ul. Lipowa 9, tel. (061) 814 20 19, fax (061) 814 13
98
TUNING VAG. Przedstawiciel OETTINGER TECH i sprzedaż TDI POWER BOX.
Moje rady:
- nie obnizaj za mocno zawieszenia (max. 30 mm)
- zaloz gazowe amortyzatory dobrej firmy Bilstein, Koni, Kayaba, Sachs
itp.
(dobrane przez tunera!)
- zaloz progresywne sprezyny (nieliniowa charakterystyka ugiecia)
- nie przesadzaj z szerokoscia opon (ew, numer szersze niz przewidzial
producent)
- na zime nie zakladaj szerokich gum, lecz nr. WĘZSZE niż latem
Pozdrowka
Pitt
CC Sporting '96 N-1
Chcę sobie lekko podkręcić silnik - słyszałem, że oprócz podniesienia osiągów
potrafi to spowodować zmniejszenie zużycia paliwa? Czy to prawda? Pozatym jak z
zużyciem silnika? Fachowcy z firmy tuningowej twierdzą, że gdy będę używać
dobrego oleju oraz robić przeglądy jak należy nic się nie będzie dziać - czy to
prawda? Pozatm ten moduł to jakiś POWER-BOX z firmy V-TECH kraków bodajże...
Pzdr
Janek
ja bym odpuscil, moj dziala, ale to benzyna z dizlami niemma doswiadczenia
;-) naprawde brakuje Ci mocy i momentu?
Zamierzam podnieść moc mojej kochanej Daciuni o conajmniej 80% i właściwości
jezdne też podobnie. Założenia mam proste: rzucić na glebe, lacze jak
najszersze i najniższe, wzrost momentu i mocy o conajmnie 80%.
A robią glebę do Matchboksów?
I teraz wy macie szanse się wykazać ze cokolwiek sie znacie! Chce widzieć
propozycje konkretnych rozwiązań, to jest co i jak zrobić, za ile i gdzie.
Jaki magnetyzer, pytunie, nos, strumienice, rezystor, power box, filtr
stożkowy itp. itd. Liczę na was, możecie uratować teraz honor tej grupy.
Kup sobie taką, którą ujeżdżał swego czasu Simon Jean Joseph na
testach.
On Thu, 15 Feb 2007 20:54:15 +0100, Sukin.Kot wrote:
Zamierzam podnieść moc mojej kochanej Daciuni o conajmniej 80% i właściwości
jezdne też podobnie. Założenia mam proste: rzucić na glebe, lacze jak
najszersze i najniższe, wzrost momentu i mocy o conajmnie 80%.
I teraz wy macie szanse się wykazać ze cokolwiek sie znacie! Chce widzieć
propozycje konkretnych rozwiązań, to jest co i jak zrobić, za ile i gdzie.
Jaki magnetyzer, pytunie, nos, strumienice, rezystor, power box, filtr
stożkowy itp. itd. Liczę na was, możecie uratować teraz honor tej grupy.
Mowi sie trudno - kupiles se Logana to teraz musisz z tym zyc :-)
J.
Zamierzam podnie¶ć moc mojej kochanej Daciuni o conajmniej 80% i wła¶ciwo¶ci
jezdne też podobnie.
A co?
Dzieci mówią "kupiłeś Logana to sobie teraz sam nim jeździj"?
Jaki magnetyzer, pytunie, nos, strumienice, rezystor, power box, filtr
stożkowy itp. itd. Liczę na was, możecie uratować teraz honor tej grupy.
To wszystko to szmelc. Dobry, 17-toelementowy, zestaw magnetyzerów i da
radę :)
Użytkownik "Sukin.Kot" <n@CHUJgmail.comnapisał
| Jaki magnetyzer, pytunie, nos, strumienice, rezystor, power box, filtr
| stożkowy itp. itd.
Co to jest pytunia?
LOL!! Wydech.
vneb
"Radoslaw P." napisał(a) w wiadomo ci: <37a0ca57.6226@news.tpnet.pl...
On Mon, 26 Jul 1999 13:59:39 +0200, "robert" <janc@kki.net.pl wrote:
Dziwne zeby 150 KM benzyniak nie mial wiekszego kopa niz 110 KM diesel :)
Warto by bylo sie zmierzyc po chip-tuningu TDI na 140 KM.
i tak benzyna wygra
nawet pomimo mniejszego momentu
Raczej nie. Z reguly czasy do setki maja bardzo zblizone (jezeli nie
identyczne), ale czas do setki nie przeklada sie na predkosc pokonania
dystansu.
Jak się ma chip_tuning do gwarancji producenta.
Kupiłem skodę Octavię 1.8 turbo i znalazłem na stronie firmy Godula Motor
Sport chip do tej maszyny który podobno może zwiększyć moc ze 150 do 185
KM
czy bardzo obniża żywotność silnika lub innych elementów a może wręcz
przeciwnie, jak ze spalaniem i czy pracuje dużo głośniej. Może ktoś ma
doświadczenia z tą firmą.
Jesli sie przyznasz w serwisie to raczej stracisz gwarancje.
Jest inne wyjscie - zrobic chip-tuning w serwisie Skody.
Robia to w Krakowie na Zakopianskiej.
Wtedy masz gwarancje fabryczna.
Mozesz dodac Power-box i przed wizyta w serwisie po prostu go odpiac.
Mozesz dac do wgrania do komputera w samochodzie nowy program,
wtedy wizualnie jest wszystko bez zmian.
trzeba tylko uwazac, bo w serwisie czasami jak maja update dla
danego silnika, to podczas przegladu moga zresetowac komputer
i wgrac nowy program. Wtedy tracisz tuning.
Jednym z wiodacych producentow oprogramowania
jest V-Tech z Krakowa. Godula instaluje ich programy.
Oni daja na swoj program gwarancje 2-letnia.
Silnik VW 1,8T po tuningu ma ok 200KM.
pozdrawiam
pz
Mozesz dodac Power-box i przed wizyta w serwisie po prostu go odpiac.
Czy power-boxy nie sa przypadkiem tylko do turbodiesli a do t.benzyny musi
byc prawdziwy chiptuning ?
Mozesz dac do wgrania do komputera w samochodzie nowy program,
wtedy wizualnie jest wszystko bez zmian.
No to jest wlasnie chyba prawdziwy chiptuning(nie box)
trzeba tylko uwazac, bo w serwisie czasami jak maja update dla
danego silnika, to podczas przegladu moga zresetowac komputer
i wgrac nowy program. Wtedy tracisz tuning.
Ee tam, komputerom w autach nie wgrywa sie nowego programu na przegladach w
ASO, najwyzej mozna skasowac bledy
Jednym z wiodacych producentow oprogramowania
jest V-Tech z Krakowa. Godula instaluje ich programy.
Oni daja na swoj program gwarancje 2-letnia.
Ostatnio z paru roznych zrodel slyszalem o niezbyt dobrej jakosci ich
"chiptuningu"
Silnik VW 1,8T po tuningu ma ok 200KM.
150 przekrecona na 200 ? Mozliwe ale nie samym chipem (moze byc kolo 180 ale
nie 200)
Jest inne wyjscie - zrobic chip-tuning w serwisie Skody.
Robia to w Krakowie na Zakopianskiej.
Wtedy masz gwarancje fabryczna.
Mozesz dodac Power-box i przed wizyta w serwisie po prostu go odpiac.
Power-box w 1.8T? To silnik benzynowy, tu nie ma boxów.
Jurand.
| Mozesz dodac Power-box i przed wizyta w serwisie po prostu go odpiac.
Czy power-boxy nie sa przypadkiem tylko do turbodiesli a do t.benzyny musi
byc prawdziwy chiptuning ?
Zgadza sie - to byla uwaga bardziej ogolna - co zrobic, aby nie stracic
gwarancji.
W tym wypadku ten manewr odpada :o)
[...]
| Silnik VW 1,8T po tuningu ma ok 200KM.
150 przekrecona na 200 ? Mozliwe ale nie samym chipem (moze byc kolo 180
ale
nie 200)
Chyba jednak mozliwe.
Kolega przerabial Passata i podobno na hamowni wyszlo 200.
pz
Witam, moze ktos ma namiary na specow od podniesienia mocy silnika w
okolicach Rzeszowa?
Chodzi mi o toledo 1.9. tdi 110 KM? bede wdzieczny za jakiekolwiek namiary
,
na seacie chca za to 1900 pln :)
www.vtech.pl
www.godula.pl
Ceny wcale nie będą dużo niższe niż w ASO gdzie masz gwarancję jakości.
I tak powinieneś się cieszyć, że ASO Seata chipuje auta ...
Taniej mozna znaleźć power-box'y w sieci ale kupując w Polsce można
się naciąć na oporniki oszukujace czujnik temperatury silnika
albo box'y po których nie wiadomo czego możesz się spodziewać
(np. www.speedkit.de )
pozdro
PeJot
Civic 3D 1.4iS'97
co sądzicie o modułach (Power Box) montowanych przez "tuningowców" do
nowoczesnych silników typu TDI, zwiększających moc, moment obrotowy i
zmniejszających zużycie paliwa ?
Czy taka operacja, nawet jesli to wszystko co napisałem wyżej jest prawdą,
nie skraca silnikowi życia ?
No bo jeśli nie, to czemóż sami producenci nie instalują takich "Power
Boxów" ?
GP
co sądzicie o modułach (Power Box) montowanych przez "tuningowców" do
nowoczesnych silników typu TDI, zwiększających moc, moment obrotowy i
zmniejszających zużycie paliwa ?
Czy taka operacja, nawet jesli to wszystko co napisałem wyżej jest prawdą,
nie skraca silnikowi życia ?
No bo jeśli nie, to czemóż sami producenci nie instalują takich "Power
Boxów" ?
GP
GP schrieb:
OK.
Zgadzam sie poniekad z Twoimi argumentami.
Ale co z trwaloscia silnika?
Tak na "chlopski rozum" to silnik 90 KM bedzie bardziej trwaly niz
identyczny ale rozwijajacy 30% mocy wiecej.
Generalnie im mocniejszy silnik w niskich zakresach obrotowych ( wiekszy
moment ) tym mniej pali ...
przaz to ze nie musisz go krecic po obrotach zyje dluzej ... pozatym nie
jest wazne jak jest moc max.
Problemem "Power box" -a , jako firmy jest to ze nie ma mozliwosci
regulacji , i ma kiepska elektronika ,
z czego wnioskuje ze nie bardzo maja pojecie jak sterowana jest pompa
wtryskowa i dlaczego dziala...
Dlatego polecam Kompakta lub CT UNI , firmy Chiptronic, nie tylko
dlatego ze to moja firma, ale dysponuje
najciekawsza elektronika dostepna na rynku i mozna go dostosowac do
danego silnika wykorzystujac wszystkie ukryte rezerwy
bez zwiekszanie cisnienia doladowania czy przekraczania obrotow
maksymalnych.
Pociesz sie ze wszystkie te modele potrzebuja ca. 20 KM zeby utrzymac
predkosc 100km/h
podsumowanie TDI 90 ze sterownikiem Chiptronic bedzie zyl dluzej niz bez
niego !
Pawel
I tak sobie dzień w dzień kilka godzin siedzi w tumanach dymu papierosowego.
Czasami ma jakiegoś towarzysza rozmów i wdychania dymu.
a może to green-power-box ,
moze to nie dym papierosowy ?
Glon
<power@poczta.onet.plwrote:
Jako amatorskiego tworce systemow
interesuja mnie np.systemy i ich kodowanie w TStation wykonane przez
najlepszych. Tam w spisie jest tego sporo i na pewno mozna znalezc
wartosciowe pomysly. Widzialem tam tez m.in. guide Swagger'a i inny Van
Tharpa na ten temat, wskazniki Jurik'a i wiele innych rzeczy godnych
wyprobowania(i zakupienia pozniej legalnej wersji;). Sa tam programy
symulacyjne, mozna tez sprobowac co ma do powiedzenia system ekspertowy,
sieci neuronowe, jak dziala wyspecjalizowane oprogramowanie poznajace
fraktale, cykle, fale Elliota, tradycyjne formacje, zachowanie wolumenu(to
sa jedynie rzeczy, o ktorych wiem a wazniejsze sa te idee, ktorych sie
jeszcze nie zna). Na koniec mozna bedzie ponownie stwierdzic, ze jednak
najlepszy jest wlasny system oparty o sprawdzone wybicie z kanalu, albo z
progu zmiennosci;) Wedlug mnie jednak warto o tym chociaz pomyslec. Jesli
ktos wie, gdzie mozna zdobyc w Polsce podobne programy i materialy gieldowe,
to niech sie odezwie. Osobiscie -najbardziej interesujace sa systemy do TS.
Pozdrawiam, Marcin.
Z tego co widze to nie szukasz programow tylko bardziej nakladek na
programy. Takie rzeczy sa w Sieci i mysle, ze warto poszukac. Poczatek
moze byc ciezki, ale potem znajdziesz wszystko. hmm...nie wiem jak
bardzo sobie cenisz wlasny czas, ale Inet to w najgorszym wypadku
7zl/h...A te $300 to juz lepiej oddac kolegom po fachu na futkach niz
placic za plytke, ktora nie wiadomo nawet czy dostaniesz. Poczytaj
ludkow na misc.invest.futures - tam sie juz ktos na to nacial.
Pozdr./Regards
Samael <sam@sgh.waw.pl
| I jest to powszechna praktyka - rozumiem, że chrystler też sprzedaje
| droższe modele mercedesa za tanie pieniądze przylepiając im numerki
| 190E zamiast odlepionego 500SEL... Dobre sobie :-)
Nie stosuj analogii samochodowej tam, gdzie nie ma ona sensu,
bo zaczyna mi się wydawać, że piszesz na tematy, na których
w ogóle się nie znasz.
E analogia jest nie najgorsza tylko, że ten Pan Pszemol użył własnej broni
przeciwko sobie - widać na samochodach zna się tak jak na komputerach ....
Odpowiednikiem procesora w samochodzie jest silnik, czyż nie ?
No to może kilka faktów:
- wielu producentów montuje w kolejnych wersjach swoich samochodów te same
silniki jednak ze zmienionym chipem sterującym co daje różne osiągi pod
względem mocy i momentu obrotowego - daje to możliwość przy praktycznie
żadnych nakładach finansowych wypuszczenie za rok nowego modelu o
"poprawianoch osiągach dzięki podniesieniu mocy i momentu obrotowego", no i
oczywiście udaje się na rynku upchnąć jeszcze wiele, wiele sztuk auta
opracowanego w starej technologii - żeby nie być gołosłownym - tego typu
zabieg wykorzystywał Volksvagen w Passacie - lamer kupuje nowe auto, hacker
zmienia program sterujący w starym (np. rocznym) aucie :)
-nowe silniki powstają poprzez zwiększenie pojemności przez rozwiercenie
istniejących jednostek napędowych - no powiedzmy przez takie zwiększenie FSB
;) - tego typu zabiegi są wykorzystywane nie tylko przez tunerów ale również
przez producentów aut
-praktyczne do każdego diesla można zamontować magiczny "power box" który
znacznie podnosi moc - powiedzmy 15-30 minut roboty :)
itd ....
Przykłady można ciągnąć ... ale zaras Pan Radoslaw Sokół napisze mi, że
pomyliłem grupy i mam iść na pl.samochody.tunnig więc kończę
Aha 190E od 500SEL... różni się nie tylko silnikiem ...
Cooger
Użytkownik "Sukin.Kot" <n@CHUJgmail.comnapisał
Jaki magnetyzer, pytunie, nos, strumienice, rezystor, power box, filtr
stożkowy itp. itd.
Co to jest pytunia?
Wojtek
mam do TDI power box + 40% momentu obrotowego + 20% mocy. Kazde TDI. Montaz
samodzielny w 10 min. pol@polbox.com
Dwa posty wczesniej bylo 5 minut...
Bo w moim VW Bora przy predkosci 210 km/h rozerwało przewód dolotowy od
turbiny...ciekawe co..
Paweł
Użytkownik Power Box <power@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bjq43$g2@news.tpi.pl...
No właśnie, to ciekawe, mam wrażenieże w Stanach wszyscy używają Trade
Station i innych produktów Omegi jak SuperCharts a w Polsce MStock zrobił
się nieznośnie popularny. Ciekawe, czy to ma takie samo podłoże
psychiatrycze jak uparte budowanie przez nas sześciennych klocków z betonu
podczas gdy na świecie ludzie nawet w żartach nie rozważają takich
możliwości. Czytałem ostatnio książkę Krustingera"Systemy
transakcyjne...".
Spośród 15 inwestorów, z którymi rozmawiał chyba tylko 2 wspomniało o
MStocku i to w dodatku jako program równoległy do produktów Omegi. Tam
wszyscy używają Trade Station. W Polsce pewnie nie ma skrakowanej wersji,
więc pozostaje zupełnie nie znany. Ostatnio cos słyszałem, że najnowsze
produkty Omegi będą obsługiwać jedynie dane dostarczane przez server
OmegiResearch(to trzeba sprawdzić). Czyli w Polsce będzie mało przydatne.
Pozdrawiam wszystkich, Marcin
| wejdz na pring.com tam mozesz poczytac(po ang.)na temat meta
stock,osobiscie polecam omege super charts
Metastock jest bardzo latwy w obsludze (latwosc recznego niestety
dopisywania danych, w arkuszu
podobnym do Excelowego) oraz latwosc otwierania/przemieszczania wykresow w
czasie sesji,
ja mam ich ciagle otwartych kilkadziesiat.
Co tez wyjasnia zagadnienie "czlowiek i jego srodowisko pracy", LOL.
Jak sprawowalaby sie omega w czasie sesji? Nie wiem, a zwazywszy ze otwarcie
jednego
"workspace" - bez wskaznikow - nawet poza sesja zajmuje ok. 20 sekund, nie
mam najmniejszego
zamiaru probowac.
Metastock jest tez wyborem dla kogos kto nie chce zadnych jaj przy tworzeniu
i testowaniu systemow
transakcyjnych. Przetestowanie systemu o 6-8 zmiennych, 1-2 wskaznikowego,
na danych dziennych
dla DJIA z lat 1920-2001 zajmuje w Metastocku kilka godzin. W omedze?
hehe... kilka miesiecy?
Przed koncem takiego "testu" Windows sie zawiesi.
Co tez wyjasnia zagadnienie "czlowiek i jego systemy transakcyjne", LOL.
Inwestorzy z ktorymi rozmawial Joe Krutsinger, a zwlaszcza sam Joe
Krutsinger, nie sa jakims
autorytetem nawet co do wyboru oprogramowania, ze nie wspomne o systemach
inwestycyjnych.
Pierwsi dlatego ze zamiast tworzyc i stosowac systemy, wola je sprzedawac
albo udzielac
o nich wywiadow, a Joe Krutsinger dlatego ze takie wywiady przeprowadza.
Jakosc idei szerzonych przez te osoby widac w ksiazce, a ciag dalszy na ich
stronach www.
Tam
wszyscy używają Trade Station. W Polsce pewnie nie ma skrakowanej wersji,
więc pozostaje zupełnie nie znany.
Wrecz przeciwnie, kosztuje 50 PLN. "Zupelnie nieznany"?? LOL.
Ostatnio cos słyszałem, że najnowsze
produkty Omegi będą obsługiwać jedynie dane dostarczane przez server
OmegiResearch(to trzeba sprawdzić). Czyli w Polsce będzie mało przydatne.
Tak. TradeStationPro obsluguje wylacznie dane z serwera Omegi. Uzytkownicy
TradeStation 2000 - ci legalni - zostali na lodzie, Omega nie kontynuuje
tego produktu.
Ci nielegalni to wogole od poczatku byli na lodzie, LOL. Przeczuli pismo
nosem?
LOL.
Pozdrawiam wszystkich, Marcin
Rowniez, serdecznie
Yarroll