Linki
menu      Power Quest Partition Magic
menu      Power Rangers Dino Thunder
menu      Power Rangers Ninja Storm
menu      Power Spike Pro Beach
menu      Power Dvd Pro
menu      Power Factor Correction
menu      power gg do wersji
menu      Power GG inwigilator
menu      power gg pack
menu      Power GG problem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dotykserca.keep.pl
  • Oglądasz wypowiedzi wyszukane dla słów: Power Commander





    Temat: Tunning ??
    chyba troche pomyliles RP z PRL nie te czasy- tu naprawde latają nowe sprzęty
    jak r1 i srady 1000- tuning polega na tych samych rzeczach co wszędzie:
    wydech,K&N, DynoJets, Power Commander, zawieszenia White Power,Ohlins, ostre
    walki rozrządu, planowanie glowicy, tytanowe tloki i korbowody, polerowanei
    kanalow dolotowych, itd- w zaleznosci od zasobnosci portfela do NOS włącznie
    chociaz jeszcze z gazem na wlasne oczy nie widzialem Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Rasowanie ścigaczy to strata pieniędzy!
    Rasowanie ścigaczy to strata pieniędzy!
    Nie sądzicie że kupowanie YZF-R1, R-6, GSXRa albo hayabusy i dokładanie na
    wejściu 20000PLN na wydech, zawieszenie, zestaw power-commander, sportowe
    wałki rozrządu i może jeszcze układ quick-shifter to porażka?

    Widzę na ulicach całkiem często podrasowane ścigacze klasy 600 i 1000, ale
    nie wydaje mi się żeby ktokolwiek z ich posiadaczy umiał wykorzystać w pełni
    ich osiągi w stanie seryjnym.
    Więc po co ładować forsę, zwiększać poziom wibracji, głośność i zużycie
    paliwa? Czy przyspieszy do 100km/h w 3,6 czy 3,3 sekundy nie robi na drodze
    różnicy, czy pójdzie 260 czy 280km/h pewnie nigdy nie sprawdzą, a toru te
    motory nigdy nie zobaczą.
    Za to czy spali 7 czy 9 litrów na 100 kilometrów różnicę robi, a grzmot jak w
    odrzutowcu psuje nam opinię.
    Mamy samych zawodowców, czy wszyscy szpanują, czy co?
    Może szacunek budzi to co może osiągnąć motor, a nie to co potrafi jego
    kierowca?
    A może w ścigaczu liczy się żeby wyglądał na jak najdroższy?
    Marnowanie pieniędzy.
    Zainwestujcie w porządne alarmy i buty.
    Tyle... Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Sprzedam POWER COMMANDER - nówka do XX i VFR800Fi
    Sprzedam POWER COMMANDER - nówka do XX i VFR800Fi
    Witam wszystkich. Mam do zaoferowania 2 nowiutkie POWER COMMANDERY do
    motocykli HONDY - jedne jest do CBR1100 XX 99-00r., a drugi jest do VFR800Fi
    98-00r.Wiecej informacji na temat tego sprzetu znajdziecie na stronie
    www.powercommander.com/
    Polecam zakup - naprawde taniej nie znajdziecie. Tylko 2 sztuki.W razie pytań
    kontaktujcie sie ze na bigblackboy@o2.pl lub pod telefonem 603 798 666.
    Pozdrawiam wszystkich Bikerów. Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Coś o pojemności 600ccm.
    Hej znawcy motocykli. Wlasnie kupilem syfna szescsetke kawasaki zx-6r z 2003 i
    ma takie male pudelko w schowku zwane power commander (to urzadzonko skutecznie
    niweluje roznice miedzy 1000 a 600). Pogodzilem was? Ma moze ktos z was jakas
    instrukcje obslugi power commandera? Ustawienia silnika nie problem bo mam caly
    soft od producenta ale chce przestudiowac dokladnie instrukcje a techniczny
    angleiski u mnie nie jest na poziomie zaawansowanym a na drugi motor juz mnie
    nie stac. Moge odkupic nawet ksero byle po polsku. Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Coś o pojemności 600ccm.
    Napisalem to ze power commander niweluje roznice miedzy 600 a 1000 bo mam juz
    dosc tych glupot jakie tu wypisujecie, szczegolnie maruiszek (dobrze wiem ze z
    600 litrowki sie nie zrobi tysiaczki). Z tego co ty mariuszku piszesz wnioskuje
    ze nie masz pojecia o motorach. Mysle ze kazdy kto kupil 600 to mazyl o 1000,
    ale roznica prawie 10 tys miedzy 600-tka a litrowymi maszynami jest raczej nie
    do przeskoczenia dla wiekszosci z nas. Dlatego zdecydowalem sie na wypasiona 600
    (ma wszystko co mozna zmienic i dodac). Zeby kupic 1000 musialbym dolozyc pewnie
    z kilka tys i mialbym najubozszy model w wersji salonowej. Poprostu nie kazdego
    stac na 1000 a kazdy by chcial ja miec i to wszystko w tej dyskuji na temat
    wyzszosci 1000 na 600, jest niepodwazala. W normalnej jezdzie po naszych drogach
    pewnie tego sie nawet nie odczuje. Ale jak ktos chce szpanowac ze ma kase no to
    pewnie 1000 tylko :) Kojot jezeli do mnie jest ten post ze sie znam na
    elektonice motocyklowej to nie bardzo :) W sumie jestem elektronikiem ale w
    motorach grzebie od nie dawna i raczej tylko w moich. Mam pytanie czy ktos z
    Was wybiera sie do Brna na motogp w tym roku jezeli tak to moze pojedziemy w
    kilka osob? co wy na to? Moze juz ktos byl i podzieli sie z nami sowimi
    doswiadczeniami. Dzieki. Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Nowy "nabytek"
    Potrzebowałem odmiany. Jakiegoś - "lekko" - innego stylu. Trafiła się fajna
    sztuka (z dodatkami: wydech Akrapovic; filtry KN; power commander, który
    obecnie jest odłączony) za rozsądne pieniądze i kupiłem - z czego jestem
    zadowolony. Dzisiaj "wstępnie" zarejestrowałem itp. Podsumowując: było warto! Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Nowe motorki w USA Honda Shadow 5300 USD = 21000
    Mam do sprzedania Honde shadow 750 z 2001 roku. Od pierwszego wlasicicela,
    przebieg tylkok 2500km !! jak nowka. Import ze stanow. Mam tez Kawasaki zx636r z
    2003 przebieg 10 tys km. Od pierwszego wlasciciela wszystkie rachunki i historia
    udokumnetowana. Dodatkow za ponad 10 tys zl !!! (carbon full wydech MUZZY, amor
    skretu, 6 crashpadow na rame i na widelcach, POWER COMMANDER III, zmienione
    zebatki z przodu i z tylu, zmieniony lancuch, system wykrywajcy radary i je
    zaglyszjacy, tuningowe zarowki, krotkie kierunki, tuningowy tyl, nakladka na
    siedzenie pasazera, wszystkie rachunki od czasu zakupu u dealera. Motory sa
    zarejestrowane i oplacone gotowe do jazdy. Po info prosze pisac na jopsl@op.pl Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: dynojety
    heheheh:P(fahowcy sa najlepsi, chyba jestes jednym z nich), jakby
    dynojety, sportowe filtry , tlumiki , powercommandery nic nie dawaly
    to by ich nikt nie kupowal a co za tym idze nikt by ich nie
    produkowal. Silniki nie sa tak skonstruowane ze np podczas fazy
    otwarcia zaworów ssacych nie da sie nic zmodyfikowac. Tak naprawde
    sportowe czy to filtr czy tlumik daja zadowalajace efekty przy
    naprawde duzych obrotach. Wtdy kiedy zmniejsza sie czas zasysania
    mieszanki jak i oprozniania komory. Podane wczesniej zjawiska sa
    poprostu wykonywane z wieksza sprawnoscia. Tak wiec dynojety tez
    daja widoczne efekty przy wyzszych obrotach, bo gdy cylinder nie
    jest juz tak dobrze napelniany mieszanka, zastosowanie filtra o
    wiekszej przepustowowosci i dyszach o wiekszej srednicy pomagaja
    zniwelowac efekt braku mieszanki. Kminisz:P Do tego jeszcze dowalcie
    se power commander ze sportowowa mapa zaplonowa, power shift i
    bedziecie w raju:Ppzdr Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: R6 (2006-...) na pierwszy motocykl.
    kolego ja po 12 latach rozbijania sie na motorach roznego typu poza
    sportami(jak mialem okazje to tylko kolega pozyczal ) zdecydowalem
    kupic R6R 2006r. i odradzam !!! jezdze nie w Polsce a w Londynie
    gdzie drogi sa o wiele lepsze a kierowcy troche bardziej sie licza z
    tym ze na ulicach jest sporo motocykli moja ma 135km i jezdze nia od
    lutego 2009r i jesze jej nie ogarnalem jesli chodzi o zamykanie
    gumy ale na kolo stawiam (tutaj skoczysz bez sprzegla od ok 8500-
    10.000 obrotow co odradzam bo to okolo 95-100km/h )znudzila sie
    jazda na dwoch kolach a to wciaz dla mnie moj cukiereczek i niechce
    jej rozbic ale jednak fantazja ponosi ...ten motocykl jest naprawde
    agresywny dzieki Bogu niema rysy nawet jest piekna bialo-czerwona i
    wole zeby tak zostalo ale juz mnie kusi zeby w nastepnym sezonie
    wstawic full exaust system acrapovic plus pozadne kraszpady i na
    tor gdzies poleciec aha i zapomnialem wspomniec o power commander co
    daje pare koni wiecej :) ale dosc o mnie ...Kupuj cos taniego czego
    noierozpie..... tak szybko moze np hornet 2004 600tka wes gdzies
    jazde probna i zobacz jak to lata tez chyba ok 100 koni ma ..ja zeby
    swoja ogarnac w 88% to jeszcze bede musial troche
    pojezdzic ...jeszcze nieraz Cie zaskoczy sytuacja na ulicy i mam
    nadzieje ze przyszle moto opanujesz i wszystko bedzie gralo
    posluchaj kolegow poczytaj dokladnie artykuly o tym modelu i wtedy
    zadecyduj czy jest sens ...pozdrawiam Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Początki jazdy na Torze Poznań!!/Redakcja?
    No niestety nie kupiłem motocykla od dealera. Nie mam jeszcze
    sprzetu ale juz wkrotce go kupie bo sprzedaje moje aktualne BMW.
    Niestety nie mam tyle kasy aby kupic nowy motocykl w salonie i
    dlatego zamierzam sprowadzic Yamahe R6 '06 ze Stanow ocywiscie po
    slizgu. Sadze ze kupujac motocykl na tor,wazniejsze jest to ze
    powinien on byc dobrze przygotowany przez fabyke na tor a nie stan
    aktualny plastikow. A w stanach mozna kupic motocykl po lekkim
    slizgu z wieloma akcesoryjnymi rzeczami(amor skretu, koncowka
    tlumika,power commander,itp renomowanych firm) za cene nie rozniaca
    sie wiele od reszty. Ale jak bede mial kupe kasy to napewno
    skorzystałbym z tego.Ale dzieki za rade/czekam/y na kolejne:Dpzdr Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Teka SFI "Magic Box" firmy Factory Pro
    Teka SFI "Magic Box" firmy Factory Pro
    Hej.
    Właśnie szukam takiego urządzenia.. może ktoś z Was ma ..a może wiecie czy
    dysponuje tym któryś z warsztatów... Urządzenie to służy do
    przeprogramowywania oryginalnego ECU w motocyklach Suzuki z wtryskiem
    (większość modeli)... działa podobnie jak Power Commander, z tą różnicą , że
    nie trzeba go wozić na stałe w motocyklu.... podpina się przeprogramowuje się
    i odpina... jednym urządzeniem można przprogramować dowolną ilość
    motocykli...zwłaszcza przydaje się to przy zmianie wydechu na sportowy lub
    filtra powietrza, kiedy trzeba dokonać korekt map wtrysku...z reguły wzbogacić
    mieszankę... tu znajdziecie szczegóły... www.dynotech.pl/ Urządzenie
    jest dosyć drogie i nie opyla się kupować go odzdzielnie skoro i tak można
    użyć go w wielu motocyklach... jakby kilka os ob było zainteresowanych można
    by skrzyknąć grupkę i zrobić zrzutę a potem się im tylko wymieniać między
    sobą... tak zrobili ludkowie na forum urzytkowników VStroma... ale niestey to
    w Stanach.. Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: v-strom1000 awaryjność
    Duży Vstrom to kuloodporny sprzęt.. jeśli chodzi o awaryjność to wad nie
    stwierdzono... aczkolwiek jak kupować to roczniki od 2004 w górę...w rocznikach
    2002-2003 hałasowały po jakimś przebiegu kosze sprzęgłowe ( na zachodzie Suzuki
    wymieniało kosze w ramach gwarancji), poza tym warto z mety zainwestować w
    sprężyny progresywne na przód i Power Commander (przedział 2500-4000 obr. nie
    zachwyca, ale od 4 tys w górę czysta słodycz). Kolega na warsztacie miał
    ostatnio VStroma z 54 tys km w kołach i luz zaworowy wciąż mieścił się w
    tolerancji. Na forach zachodnich użytkowników Stromów ludzie piszą o przebiegach
    ponad 100tys mil i nikt nie pisał o żadnych awariach jak dotąd, przynajmniej ja
    na takie posty nie trafiłem... Polecam odwiedzić www.vstromclub.fora.pl/ Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Coś o pojemności 600ccm.
    napisze to b. deliktanie:
    to ne jest tak ze power commander niweluje różnice między 600 a 1000.
    na początek poszukaj w googlach
    Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: Nowy "nabytek"
    Jak jest podłączony Power commander II - to ma. Obecnie jest odłączony. Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: hayabusa, ZX12 czy CBR XX ?
    Ja miałem okazję się przejechać całkowicie pozmienianą ZX-12R (kompletna
    Yoshimura, Power Commander) i byłem w totalnym szoku - takich sprzętów nie
    powinno się produkować.
    Trasa Opole-Wroclaw 16 minut. Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: bulldog czy v-strom dla mnie?
    Hejas
    Najlepiej mieć możliwość samemu przejechać się jednym i drugim i wtedy wybrać
    ten na którym najlepiej się czujesz... Buldogiem co prawda nie jeździłem...ale
    za to na co dzień latam KLV (czyli VStromem 1000) i na temat dużego Stroma mogę
    coś powiedzieć. Przewagą Stroma nad Buldogiem na pewno jest silnik... w Buldogu
    wywodzi się on jeszcze z modelu Virago, czyli już troszkę konstrukcja leciwa i
    parametrami nie zachwyca, ale do lajtowego turlania się na pewno wystarczy ..no
    i na plus trzeba policzyć to że ma napęd wałem Kardana ...VStrom ma piec
    zapożyczony od sportowego modelu TL i od 4 tys w górę ciągnie płynnie i mocno
    jak lokomotywa, przedział 2-4 tys nie zachwyca w sumie zbiera się dobrze, ale
    telepie silnikiem i trzęsie... można temu zaradzić instalując Power
    Commander... druga sprawa do marnej jakości przedni widelec... jest zestrojony
    za miękko, przez co przenosi nierówności na kierownicę i nie daje pewnego
    prowadzenia przodu na nierównościach... ja wymieniłem sprężyny na progresywne i
    olej 10W i efekt jest zadowalający. Motocykl jest bezproblemowy, prowadzi się
    łatwo, ma umiarkowaną masę jak na swoje gabaryty i moc, łatwy w prowadzeniu,
    bardzo wygodny i litrowa V pięknie gada na sportowych wydechach... no ale jeśli
    masz 170 cm to może lepiej zainteresować sie VStromem 650... jest jeszcze
    lżejszy, ma lepiej zestrojony silnik niż 1000, liniowo oddaje moc od samego dołu
    i ma szeroki zakres użytecznych obrotów i przedni widelec jest lepiej
    zestrojony... oczywiście mniej pary ma nie jego litrowy brat bliźniak... ale
    wcale nie musi być to wadą... 650 tką łatwiej jest też podróżować po bocznych,
    polnych czy leśnych drogach...poza tym na rynku jest dostępna masa gadżetów jak
    gmole, kufry, szyby, osłony na silnik itp itd które pozwolą zrobić z tego
    motocykla prawdziwego pożeracza przestrzeni...niezależnie czy jedziesz dobrą
    gładką nową drogą, czy starą dziurawą gminną drogą, jak i pokonując zapadnięte
    studzienki, kostkę, przejazdy klejowe czy tramwajowe..... Przewaga motocykli z
    uterenowionych nad szosowymi to to że jedziesz tam gdzie chcesz a nie tędy gdzie
    jest dobra droga... na sporcie czy szosowym jesteś ograniczony... jakie drogi w
    Polsce są każdy wie ale enduro daje ten komfort, że się człowiek tym nie
    przejmuje...tam gdzie Buldogiem będzie strach pojechać więcej niż 40 km/h
    VStromem można pomykać 120 bez obawy że powypadają plomby z zębów, lub że coś
    stanie się dla motocykla... Ale jak powidziałem ...wybierz ten który Ci
    najbardziej odpowiada, a którym się czujesz lepiej i który CI się będzie podobał... Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: dobra - power commander
    dobra - power commander
    czy to się opłaca ? proszę o opinie ludzi którzy maja go założonego
    Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: co dla kobiety.....
    To kupuj buse, a co tam.
    Dokup turbine i nitro (o takich duperelach jak power commander nie wspomne),
    wtedy bedziesz usatysfakcjonowana.
    Szerokiej drogi.
    Pozdrawiam Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu



    Temat: power commander
    power commander
    zamierzam zamontować power commander do vfr800. proszę o opinie i uwagi o tym
    urządzeniu
    pzdr
    gregor Przeglądaj resztę wypowiedzi z tematu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • witch-world.pev.pl
  • Design by flankerds.com