A czy muszą być takie kombinacje ? Czy samorząd nie mógłby sam się zająć
przejęciem, wyremontowaniem i uruchomieniem pociągów na tej linii ? Czy
pośrednik w postaci PKP PLK (które dostaną linię za darmo, ale za jej
utrzymanie zażyczą sobie odpowiedniej, niemałej zapewne, kwoty) jest tu
potrzebny ?
Tak czy inaczej jest potrzebny przewoźnik i zarządca z odpowiednimi
licencjami, zapleczem technicznym. Aby - jak chcesz - samorząd się tym
zajmował musiałby powołać spółkę, która otrzymałaby licencję na zarząd i
przewozy pasażerskie, później conajmniej zlecać innym remonty toru i taboru,
a w najgorszym przypadku posiadać swoje drezyny, urządzenia do utrzymania
toru, punkt napraw taboru.
Mick M.
Michał Marcinowicz wrote:
| A czy muszą być takie kombinacje ? Czy samorząd nie mógłby sam się zająć
| przejęciem, wyremontowaniem i uruchomieniem pociągów na tej linii ? Czy
| pośrednik w postaci PKP PLK (które dostaną linię za darmo, ale za jej
| utrzymanie zażyczą sobie odpowiedniej, niemałej zapewne, kwoty) jest tu
| potrzebny ?
Tak czy inaczej jest potrzebny przewoźnik i zarządca z odpowiednimi
licencjami, zapleczem technicznym. Aby - jak chcesz - samorząd się tym
zajmował musiałby powołać spółkę, która otrzymałaby licencję na zarząd i
przewozy pasażerskie, później conajmniej zlecać innym remonty toru i
taboru, a w najgorszym przypadku posiadać swoje drezyny, urządzenia do
utrzymania toru, punkt napraw taboru.
Jemu chyba raczej chodzilo o to, zeby samorzad nie oddawal linii w
zarzadzanie do PLK tylko znalazl kogos do tego.
ICQ 162559551
MOBIL:(+48-608) 11 44 28